Monday, October 13, 2008

G.U.N.D.AM

Ya..gundam...aku kompiden..tak ramai dari korang yang kenal menatang ni...menda ni adalah imiginasi hasil dari buah pikiran otak jepun yang sangat COOL bagi aku....

mengisahkan tentang pilot-pilot dan robot perang mereka....

nak tgk gambar?...jap aku tjuk...



Well...ni le antara menda yang aku minat sangat.....kalau le aku ada menda ni.....aku nak buat 3 menda!


1.Aku nak tembak SEMUA KILANG ROKOK di dunia....
biar mampus dan persetankan semua rokok-rokok....HAHAHA! (gelak cara abes2 evil)

2.Aku nak hancurkan ISRAEL! (Ekceli,tentera Zionis sebenarnya)

3.Aku nak pegi tapak pendaratan APOLLO amerika kat bulan...nk tgk..betul ke diorang da mendarat kat bulan...kalau tak ada kapal diorang..maknanya..aku le manusia pertama kat bulan... COOL kan??
kalau kapal diorang ada..aku nak angkut dari bulan pehtu letak kat batu caves..sebelah patung besar tuh.....pehtu claim yang diorang salah mendarat....kuikui...

dah dah...sambung buat kerja....

haihhhh......

0 comments: