Sunday, October 19, 2008

TAG?




Tentu korang semua pernah tgk beg seperti di atas kan?...cuba perhatikan betul2
di atas beg tersebut....ada 'kertas' @ tag yang dibalut pada pemegang beg...yang menunjukkan MAS atau apa2 syarikat penerbangan.....


soklan aku....
1.Apahal dalam tren komuter pun dia nak heret Tag nih?..
2.Adakah beliau cuba untuk menayang kepada orang ramai bahawa beliau baru sahaja turun dari besi terbang?....
3.Adakah undang2 penerbangan @ bagasi menentukan bahawa tag tersebut tidak boleh ditanggalkan sehinggalah sampai di rumah?
4....adakah tag tersebut akan meletup jika ianya ditanggalkan?....
5.Yang terakhir....bolehkan aku amik tag yang




sesiapa yang berotak bijak bernas pintar mantar....tolong bagi penerangan ye..sebab aku sangat2 kompius.....

3 comments:

brat2104 said...

dia malas nk tanggalkan benda tu.. xde sebab musabab yg lain..

KePOMPOM said...

kalu aku turun besi terbang pun aku malas kot nak tanggalkan.. balik nanti la cabut. kang tertinggal lrt plak

Mohd Hafiz Hassan said...

dia luper tu.. (atau sengaja terluper)..