Tuesday, October 28, 2008

Pengalaman Ngeri Yang tak dapat dilupakan

Semalam aku pegi time square..jalan-jalan...


disebabkan astro selalu tayang iklan pasal crita "tipu kanan..tipu kiri"....aku tertarik dengan lagu yang diorang letak.. "tipuuuuu kanannnnn aaaaa.....tipuuuuu kirriiiiiiiiiiiii....."...jadi...disebabkan lagu tu ja...aku beli tiket wayang ni...


okeh..bukan itu yang aku nak cerita...cuma..selepas aku bli tiket..aku pusing2 area depan kaunter tiket....

sambil jalan2..ada sorang mamat ni hulur kertas pasal produk yang dia jual.....

aku pun dengan spontan cuba sambut pemberian mamat tuh...tiba-tiba..

(pengalaman ngeri bermula di sini)

beliau tarik tangan aku..dan tanpa kerelaan aku....AUUWWW!!...

karim..cukup..jangan buat aksi bapuk..(aku namakan aku sebagai karim dalam entry ni..)

setelah ditarik...beliau dengan pantas dan tangkas letak krim yang dia jual atas tangan aku....klepek!...dilumur-lumur tangan aku...kemudian digosok-gosoknya tangan aku lagi.....aku da tergamam...aku da kaget..aku da cuak....mau tak cuak..banyakkk baii dia letakk...

da siap dilumurnya....dia bandingkan tangan aku dengan tangan yang sebelah tadi....kemudia dia tanya... "beza tak?..yang saya lumur tadi da cerah sket kan? " ..aku diam..dlam hati aku ngomel "samaa ja..".

aku agak lega..sebab semuanya dah berakhir......

tiba2...kelepek!!!...sekali lagi beliau letak krim tu kat idung aku....sambil2 mengomel..beliau usap2 idung aku....diulang...beliau usap2 idung aku....aku dah meremang bulu roma...

dah siap semua..aku blah terus.....x pandang blakang dah..sumpah aku cemas...

dah jauh aku blah dari situ..aku mula perasan..apahal mamat yang jual tu muka dia berjerawat / berjeragat sana sini...

camna bleh dia jual produk kecantikan/kesihatan?...




2 comments:

naiba said...

sah...die minat kt ko la en jamil..huhuhu~

klu kt tgn tu..bleh trime lagi..ni x..kt hidung???

ak silap bce ke??hidung???

nasib baik x dilumurkan kt dahi ko..setahu ak dahi ko luas kn en jamil..hihihih~

StingRay said...

nor: ngeri weh! kena lumur.jumpa lagi aku terajang.haha