Tuesday, October 28, 2008

Pengalaman Ngeri Yang tak dapat dilupakan 2

Setelah ngeri dilumur krim oleh orang yang tidak dikenali...akhirnya smpai masa aku menonton crita dlam wayang...


sedang menonton...ada banyak babak yang berlainan..babak gembira..sedih..curiga..marah...cemburu dan pelbagai lagi.....


yang membuat aku rasa cemas dan marah dalam panggung tu...sebab ada sorang mamat yang tak pandai kawal perasaan bila menonton dalam wayang kat blakang aku....


ye la...gila hapa...tau le tu crita komedi....abes tu tak kan ko nak gelak semua scene?..yang babak patut nangis pun ko tibai gelak berdekah2....

memang cibai aahhhh ko (merujuk kepada mamat belakang aku...)

potong stim nak tgk crita tu...

eniwey....akhirnya sampai part yang aku tggu...di akhir crita tu..baru le lagu peberet aku dipasangkan....nasib baik mamat tu tak gelak time lagu ni berkumandang..kalau tak sah sah aku sepak beliau laju-laju....

0 comments: