Thursday, October 23, 2008

HapaCrita Wasiat - Edisi Insaf

Ehem...ehem....

uhuk uhuk....dua hari...aku terlantar kat rumah,aku demam......sampai x da daya nak buat kerja...aku cuma rehat..rehat..rehat......


time tu aku terpikir...macam mana kalau aku mati?...... kerja opis lum siap.....tanggungjawab kat mak ayah di kampung lum setel...utang PTPTN lum abes....aku pun lum kawin.....

semua tu aku terpikir.......

dan last skali...aku terpikir...sapa nak update blog ni kalau aku 'tak ada' nanti??..

oleh itu...aku nak cakap kat sini..kalau korang tgk blog ni tak ada apa2 update dalam tempoh lebih dari sebulan...maknanya aku tak ada lagi di atas bumi ni.....aku sedang berada di dalam bumi....


dan....masa tu......ringan-ringankanlah mulut korang sedekah al-fatihah kat aku...ye...


salam.....

(^_-)

0 comments: