Friday, January 9, 2009

Pendidikan Jasmani

Lokasi: Padang Sekolah Rendah
Tahun: 1993....darjah 3



Pagi tu Cikgu Zakaria ajar pendidikan jasmani...apa kena mengena dia ajar pendidikan jasmani ntah...selalu dia ajar alam dan manusia....

Kami tak perlu tukar pakaian sekolah...sekejap sahaja nak bersenam....itu katanya lah.....


Kami ke padang....Cikgu Zakaria dengan riang tersenyum....


"ok..pagi ni kita lompat bintang.....sedia?"..cikgu zakaria tersengih-sengih..


"SEDIAAAAA.........!!!" laung kami semua....


"satu....dua...tiga....LOMPAT!"


Kami semua lompat serentak...Cikgu Zakaria juga melompat dengan riang....kami berada di udara bersama-sama......suasana sangat menarik......sangat cantik.....seperti rama-rama kami semua pada pagi tersebut......kecuali Cikgu Zakaria......beliau nampak seperti burung gagak....


setelah lompatan kami mencapai tahap maksimum...kami jatuh semula ke bumi...jatuhan kami mestilah berada di dalam posisi bertinggung apabila mendarat....ini ajaran Cikgu Zakaria.....katanya untuk mengelakkan lutut tercedera...


ketika jatuh bebas..aku melihat ke bawah...kelihatan tanah semakin dekat...aku kuatkan badan aku sambil bersedia untuk bertinggung......tanah semakin hampir.....semakin dekat....dekat....dekatttt...

















PRAPPPPPPPPP !!!!!!!



seluar aku terbelah dua......

6 comments:

Anonymous said...

dialog pramlee..
"cik ros bolehkan tlong jahitkan seluar saya yang koyak ni?"

"tulah pakcik dah pesan kalau mahu lompat bintang jangan pakai seluar yang nipis-nipis"kata pendekar mustar.

wahahaha..gelak guling2..

Jard The Great said...

aku pon tumpang..gelak guling2..

ko pakai suar ape ek?? mesti pakai suar yg diwarisi abang2 ko.. haha.. atau suar tu mmg dah koyak pon.. tgh tunggu nahas je..

atau..
atau..

ko mmg lompat melampau la!

hahaha...

ezzati said...

heheh..lawak la ko niee...ada x awek2 cun tgk??hehe

Firol said...

Seksi la lu beb....

Atiey MN said...

har har...amboi...cam gagak ye ghupenya..hiks....

StingRay said...

me: kanak-kanak perempuan jgn gelak guling2...huduh.....

jard:ko pun..jgn gelak guling2....aku pakai suar tempah tu bai.......suar tempah tu dikira elit la time tu..haha....celaka..

ezzati: aku akan sambung cita tu nanti.. =)..rahsia...

firol: lagi mau tanya..ikon seks sekolah...hahaha..

ati:tau cikgu zakaria aku cakap dia gagak...mampos...