Friday, January 23, 2009

Foreigner

Aku berada dalam tren ke KL....

di depan aku ada sorang mamat.Dari timur tengah rasanya.Muka memang macam pelakon filem.Memang kacak habis la.Badan memang taff.

Ramai orang melihat-lihatnya di dalam tren.Mungkin beliau bangga...sebab macam-macam aksi beliau buat seperti kejap buka kejap pakai jaket beliau....main-main topi beliau.....dan macam-macam lagi aksi yang bagi aku agak menyampah.

Tren terus bergerak...

Tiba-tiba aku lihat mamat tadi seperti bersedia untuk turun......tren semakin perlahan.....perlahan.....perlahan....




pintu dibuka....mamat tadi dengan cargas bangun nak keluar.....











elok sampai depan pintu....beliau berenti mengejut....matanya terpaku pada papan tanda nama stesen tersebut.........beliau berundur ke dalam.....


dan terus lepak dekat palang besi dekat pintu drebar...sambil buat-buat senaman ringan.







eleh...nak cover la tu.

6 comments:

Cikgu Ije said...

haha. cover macho la tu. padan muka salah station. huks

~gUrL in pUrPle~ said...

"bagi aku agak menyampah"


jeles nampak...ekeke

Noli said...

cover giler siott..haha....

BurungBelatuk said...

kah3...sure terlentok nengok amoi kat depan sampai xdengar announcement...ke3...

vidadarisakura said...

sumpah!
tyme tu juga aku kasi ketawa dia...haha

Miss Izah Mohamed said...

hahaha gile kentang xmalu mamat tu..
klu aku laa.. aku gelak je kaw2 dpn muke dia.. hahhaa

p/s to all d guys outside there,jgnlaa anda tlalu poyo n blgak macho! hahaha