Thursday, January 15, 2009

Oh sekolahku

Lokasi: Sek Men
Masa : 2000 ( Tingkatan 4)




Aku datang ke kelas seperti biasa pagi tu.....setelah bersarapan di asrama.Aku dan membe-membe aku jalan ramai-ramai selepas baca doa depan kantin asrama.

Seperti biasa...dengan kehenseman aku....bila melintas sebelah pompuan mesti diorang senyum.Pagi tu tidak terkecuali.....aku melintas sekumpulan chick chick kat sekolah....mereka tersenyum manis.....

Aku panjat tangga ke kelas...di tingkat 3.Di tangga juga sekumpulan pelajar perempuan tersenyum ke arah aku.....peh....aku rasa ni le antara hari yang sempurna ke kelas....memang semangat nak belajar...

Kelas berlangsung seperti biasa.....




KRINGGGGGG !!!...Loceng rehat berbunyi...





Aku amik keputusan untuk ke tandas blok yang paling jauh......malas nak ke tandas yang terdekat...tak thrill...x leh jalan-jalan....nak makan pun kenyang lagi....

Dalam perjalanan ke tandas seperti biasa aku melintasi sekali lagi beberapa kumpulan pelajar perempuan.....dan aksi tersenyum-senyum diulang-ulang kembali.....

Aku masuk ke tandas...........aku pilih port paling ujung......tutup pintu dan tangan aku mula nak buka zip sluar.








Aku lihat zip seluar aku memang dah terbuka.


DEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMM !!!!

16 comments:

makwe joni said...

aduhh..ko ni mmg wajar mandi bunga r..ngan akar2 skali..

hanis said...

ngahahhahah!
malu gile.

Anonymous said...

senyum kt ko ade makne upernyer ;p

su said...

bahaya tuh! hehe!

~gUrL in pUrPle~ said...

nak show off ek? ahaha

Firol said...

hooo....hoooo..situasi yang sampai keharini masih berlaku dikalangan murid

sharamli said...

eleh..sengaja r tu..nk bgi awek tgk sambil senyum..kn..kn..kn..

eliza said...

lenkali klu ada pmpuan senyum2 dkt ko, cepat2 la tgk zip sluar..mna tau tejadi lg.. hahaha

vidadarisakura said...

pree2 wayang pree...hee

ezzati said...

kikikikikk...org pasan mcm tu laaa:p

eim Zeyleen said...

huahuahua...
malu nk mampos!!

IT'S Me N.a.N.a said...

hahahahaa...mmg kalakar lar ko nie..sesat2..hihiee...

Jard The Great said...

erkkk... ko skang masih buat camtuh ker??
tak senonoh betul la.. hahaha..

Anonymous said...

kalo aku jumpe ko time tu, aku akan ckp, 'wahhhh!!! flasher!!!' kire mcm teruja sambil ketakutan la.

brat2104 said...

aku xkn senyum kot.. aku buat toya je.. bukan sengaja kan?

naiba said...

hahahahhaaa~~~~~