Tuesday, January 6, 2009

Lagu Petang Ini



Ok gaiss......tanpa perlu tekel hati aku yang keras ni....lagu ni dengan selamba buat aku jatuh cinta...jatuh cinta yang teramat sangat sampai ia berjaya membuatkan kaki aku menghentak-hentak lantai....kepala aku terhangguk-hangguk.....dan jari aku mengetuk-ngetuk meja walaupun bos aku sedang bercekak pinggang di belakang aku...

abaikan lirik...aku suka lagunya...


oh ya...klik DI SINI untuk mengetahui apa maksud lagu ini.Ada banyak tafsiran..cari sendiri.. =}



3 comments:

ezzati said...

itu lagu peberetku jugak..
gibmepai :)

Jard The Great said...

oi! apsal tukar nama nih?? mula2.. aku ingatkan sepa la soco sumthing tu.. huhuhuh....

stingray ok per??

p/s: ku pon suka lagu nih.. hehe

eliza said...

dgr lagu ni aku pun ikut hentak2 kepala ke dinding....heheheh