Monday, January 12, 2009

Kak Ayu

Aku melangkah seperti biasa ke Restoran kegemaran aku......aku pergi dengan bersemangat....ya....aku sudah lapar...terbayang-bayang masakan yang sedap yang bakal aku makan nanti....


Oh ya...di kedai ini juga ada sorang pekerja perempuan....muka beliau lembut..badan cantik...jalan macam nak tercabut pinggang....sungguh feminin bila dilihat....sudah 2 mggu beliau bekerja di kedai makan ni....dan aku hanya melihat beliau berada di bahagian dapur dan kaunter...dan belum pernah aku 'berurusan' dengannya samada memesan makanan atau membayar bil...teringin aku hendak mendengar beliau bersuara...disebabkan beliau ayu...aku pun menggelarkannya dengan gelaran 'kak ayu'


Setelah tiba...aku pun pergi ke bahagian lauk pauk.....selera aku bertambah......


Aku menunggu kedatangan kakak yang tolong letakkan nasi dalam pinggan seperti biasa...agak lama aku tunggu...namun kakak tersebut kelihatan sangat sibuk.....melihatkan aku tercegat di situ....kak ayu pun datang dari kaunter untuk meletakkan nasi dalam pinggan kepada aku..


Kak ayu datang dengan lenggang lenggok.....mukanya tersenyum....jantung aku dup dap....kini beliau berada depan aku...menghadap aku.....debaran aku makin kencang.....beliau memegang penutup nasi dengan lembut....mengangkatnya......sambil tangan beliau di dalam bekas nasi....tangannya sebelah lagi memegang pinggan....bersedia untuk memasukkan nasi.....beliau memandang tepat ke muka aku....





















MAKAN BANGGGGGG ????...


dengan sejelas-jelasnya.....aku mendengar suara garau jantan keluar dari mulutnya...


terkejut.....tertipu..


aku menghabiskan masa kira-kira 5 menet berdiri di hadapan lauk pauk sambil menenangkan jantung aku bedetup kencang.....

12 comments:

Jard The Great said...

ko nih... bosan2 pon... takkan smpi terpikat dgn paras rupa sorang nyah..

aduss...

Noli said...

nape banggg??
terkejjut ke bang??




hahahahahhaa..

makwe joni said...

apasal ha..ko slalu terperangkap dlm situasi mcm ni??mandi bunga je lah wei..

Firol said...

rasa mau tak jadi makan dibuatnye

Cikgu Ije said...

hahaha.. mesti ayu sgt nyah tu sampaikan xle nak differenciate jantina dia.. uhu

Firol said...

kadang2 kaum2 ni lagi dasat dressing ngalahkan perempuan.....tang suare je depe tok leh ubah

vidadarisakura said...

ai pun ayu...
kakaaka

StingRay said...

jard: aku tertipu lah...haha

noli: aauuuuwww......haha

cheetah: aku pun x boleh rasa apa yang aku rasa....=}

firol: x makan nasi da kat tangan..bedal sudah...

goasp:agaknya la...celaka tul..haha..

firol: ko jgn cakap ko penah pakai camtu..haha...

vida: auuwww..... =)

Firol said...

bukan pernah pakai la beb,sebab kawan aku ada sekor 2 dah gitu..aku suke ape yang Tuhan dah bagi kat aku..

Anonymous said...

hahah! ko ni selera gay la. boleh plak xcam yg ori n xori. huhuuh...

syura-suka-buang-hati said...

benci bapuk@pondan@maknyah..!!!!!
jangan tanya pasal pe.

*aku add link kamu ya???*

brat2104 said...

uh..uh.. aku lak rasa tercabar.. rasanya, xde lagi org yg terpana melihat aku seperti ko melihat kak ayu itu