Monday, August 17, 2009

Pagi yang hensem 9

Bangun pagi.Mandi-mandi.Keringkan badan.Letak deodorant.Pakai tshirt.Pakai cawat besi.Pakai seluar.Pakai uniform kerja.Amik tali pinggang.Pakai tali pinggang.

Tarik nafas panjang-panjang,cuba kempiskan perut semaksimum yang mungkin.Kemudian setting seluar dan tali pinggang sambil berkata dengan gembira dan teruja...

"Wahhh.....seluar dah longgar!" ...

Kembalikan saiz perut seperti sedia kala.Pakai tali pinggang dengan betul semula,dan terus pergi kerja.













Akal ni kena tipu sket..baru dia nak ceria.

Mulakan hari anda dengan positif.

12 comments:

Lazyf said...

Motip ngko pkai cawat besi???

loti mukhtar said...

motip pkaia cawat besi:takut kena rogol on da way g keje

Akmar Anuar said...

ngok ngek ko nih..
hahaha...

Mimie.Candy Cane said...

aku rasa aku leh praktikkan cara ko ni...tp suar aku ssh nk longgar..ngam je..

Qaseh said...

cawat besi...ermmm
mesti susah nk naik motor erk....

=MissRynn= said...

sokong!!!kena +ve..bru hari ceriaaa

dark said...

tmbah ceria klu pagi2 dh dpt tipu org..hahahaha!!

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

ah,tipu lagi ni..! huh...

Siti Nur Aminah said...

ada juga ek care cmtuh untuk sedapkn ht....

Anonymous said...

aku suka cara ko setelkan kemalasan pegi keje tu

~gUrL in pUrPle~ said...

hehe... ada orgtu perasanker? amalkan lg amalan makan burger + tripple cheese burger...

StingRay said...

lazyf: takut terkentut depan gay..haha

loti: hoh..mandai je ko..haha

akmar: =p

mimie: kuruskan badan. =)

qaseh: naik kereta senang. =)

miss: sungguh positif. =)

dark: peh....pagi2 da pedajal.haha

kakuna: sungguh la. =)

aminah: kan ko selalu buat cara ni... =)

life: aku pun suka diri aku.haha

gurl: dah lama berenti. =)