Sunday, August 16, 2009

Kolam Renang

Aku sampai rumah akak aku pada satu petang.Dah salam semua,aku lepak depan tv.Layan cerita petang-petang.Tengah sembang ngan akak aku,tetiba anak buah aku ajak pegi mandi kolam.Aku layankan aja.

Dah siap pakai short ngan tshirt,aku pun temankan anak buah aku pegi mandi.Pakai spender? Gila,geli ahhh aku.Apa gedik mandi pakai spender.Sampai je kat kolam,aku tgk x ada orang sangat.Ada sorang je budak mandi.Tu pun dalam kolam kanak-kanak.Kolam orang dewasa tak ada orang.

Anak buah aku pun terjun ke dalam kolam orang dewasa.Pakai pelampung berani la dia terjun.Bila aku tengok dia terjun,terus aku teringat zaman masa aku muda-muda dulu kat kampung.Time aku amik lajak kat tebing sungai,lari-lari laju,terus terjun ke dalam sungai.Masa kat udara tu,aku dapat rasa angin yang bertiup lembut,dapat dengar bunyi desiran daun pokok buluh,dapat rasa nyaman yang mucul secara tiba-tiba dan disudahi dengan terjunan paling bergaya ke dalam air sungai yang jernih dan bersih.Peh!

Tetiba aku jadi tak sabar nak terjun dalam kolam.

"KECEBUR!!!" aku berjaya terjun.Peh..melayan jugak.

Dalam kolam tu,aku dah tak peduli dengan anak buah aku.Aku terus buat aksi macam-macam.Kuak lentang.Renang berirama.Gaya bebas.Gaya terkongkong.Renang katak.Renang anjing.Kuak lentang.Peh....memang beraksi sakan.Aku tgk anak buah aku dah naik.Dia pegi ke arah shower.Bersihkan badan.Aku masih bergedik dalam kolam.Dari blok sebelah,aku perasan ada orang tengah tengok-tengok aku mandi.Pedulikan.Aku nak enjoy.











"Woiii....naik naik....kolam ni baru tabur klorin.Mana buleh mandi lagi! Lagi 1 hari baru buleh mandi." jerit sorang pakcik dari luar kolam.Penjaga kolam rasanya.Badan pun mula la ngada-ngada.Baru nak rasa gatal-gatal.

Cilakak...apasal tak letak papan tanda.

Korang tanya apa perasaan aku time tu?








Rasa macam fakking eshol.

23 comments:

Mimie.Candy Cane said...

FIRST!!!!!!

hahaha..mau berkematu la kulit ko nti..mmg facking eshol org yg jaga kolam tu.naper tak letak sign..aku rase dia mmg sngaja nak kenakan ko..sungguh..

Anonymous said...

abis la kulit ko...nnt x selembut bayi dah la...

ezzati said...

kuang2..padam mukaaa

dark said...

alif ya sin sin..ha wau lam..
es ol..hahahahha!!

Unknown said...

fakking eshol ek? hahaha~

Anonymous said...

sian anak buah ko~langsung x kesian kt ko~

hanie said...

oo..yg tergaruk2 aritu..
ko la ek..
hahahahaah!!

Firol said...

kuikuikui....cilakak ayat last tu hahaha

MuHaMMaD86 said...

suka perkataan amik lajak....hahaha
org yg nk lwn lompat jauh,selalu amik lajak kn...

best mndi sungai time dlu2

~gUrL in pUrPle~ said...

ahaha... kelakar2... ahaha...


malu x? =p

Jard The Great said...

eh.. anak buah ko ok tak??

Meooo Comicore Club said...

habis telo si kucing gemuk berbau klorin

zonaku said...

sian anak buah ko... ko x per.. kulit dah lama.... tahan.. dia budak, kulit lembut

adam sandler said...

excited tak patut..isk3

paiseh said...

kudis brader.. kudis...!!

Sharif John said...

Haha... bersih sket badan bro hohoho....

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

patot aku dgr org dok garu2 gune sikat,haih..gatal giler vavi la cmtu kan..wakakaka...tak pakai spender lak tu...hahahahaaha...yg ni mmg lawak beb!!

Lazyf said...

sian ko...hahahahaha

Anonymous said...

gedik la da tua2 na mandi kolam ;D

S@Y@NGH@SNI said...

perasaan gatai yang teramat ler tu...
takkan ko rasa malu pulak...

mandi klorin bagus untuk cerahkan kulit badan tau...

Siti Nur Aminah said...

mesti rasa fresh semacam je kn

Unknown said...

hahahahaha

patut la takde orang lain mandi.

gelojoh ko ni...

brat2104 said...

baru aku tau.. tp klu kolam awam tu, leh je mandi???