Saturday, January 29, 2011

Menda-menda macam ni,kita kena hargai kualitinya.


Dah lama melayan vklip ni.Tapi,rasa kagum aku langsung tak berkurangan.Terbayang dalam kepala,berapa lama diorang ni nak siapkan video klip macam ni.

Baldihell punya gigih nak lukis atas jalan.Siap Chris Martin lak yang jadi pelakon utama.Baekkk punya komitmen.

Ada jugak pihak yang mendakwa,idea vklip macam ni ditiru dari vklip Andy J Gallagher.Tapi,dinafikan oleh Shynola,pengarah vklip coldplay ni.Ini apa yang aku baca dalam Wikipedia lah.

Apapun...aku memang enjoy lah!

Ok.Sambung kerja.


6 comments:

Nerzhul said...

enjoyy

Ahmad Belia said...

intenet umah gua buat hal ni...lambat gile nak tunggu habis

ILA HonEyBuNNy said...

;-)

Imma Yusri said...

jamil...
nak mintak tolon dr ko...
tolon promote blog cekelat aku kat blog ko yg ensem ni... more detail ko leh tgk kat sini..

http://immayusri.blogspot.com/

budi dan jasa anda akan ku kenang sampai hujung nyawa....

Anonymous said...

gigih giler.kalo aku.dah ped up dah.haha

StingRay said...

ner: sungguh.

ammo: dah lempang modem barang sedas dua?haha

ho: =}

imma: baekkkk! nanti aku buat.=p

capa: memang.ko kan suka main fb ja.hahaa