Tuesday, February 23, 2010

Kejadian-kejadian jenis DEMMIT.

Aku tengah tekun buat kerja.Kod-kod sistem ni bukan buleh main-main.Kang salah tulis,lain pulak jadinya sistem nih.Kalau dikira,aku pun dah tak tau brapa banyak baris kod aku dah godek-godek sepanjang aku kerja 3 tahun ni.Tu tak termasuk masa belajar dulu lagi.Rasanya dah main juta-juta baris.

Tengah sedap melayan kerja,tiba-tiba aku dapat satu email.

"Jom ikut ke saya ke seminar bisness XXXXXX malam ini."

Begitulah tajuk email tersebut.

Aku dah mula menyampah.Pantang betul ntah sesapa yang cuba hantar email sebarangan kat aku.Buat menyemak inbox ja.Mula-mula aku buat tak peduli ja.Tapi,masa tengah buat kerja,idea nakal aku mula datang.

Aku buka inbox email aku,dan aku terus klik butang reply email tadi tanpa banyak soal.Laju je aku taip menda ni.

"Kalau awk kawin dengan saya,baru saya pergi...hik hik hik".

Lepas taip...aku terus hantar laju-laju.Muka aku dah sengih-sengih.Nak tergelak pun ada.Ha,usik sikit orang marketing diorang ni.Setelah puas gelak sorang-sorang,aku buka semula email yang aku hantar tadi.Pastu aku tengok sapa nama mangsa aku.











Dalam email tu,kat bawah sekali,tertera dengan jelas gambar dan nama penghantar email tadi.Beliau adalah seorang lelaki.Bermisai lebat.

Bontot aku tiba-tiba terkemut dengan sendirinya.

Demmit.

17 comments:

TAF World said...

Padan muka..!! Hah! rasakan..!!

jasjamal said...

tidakan spontan, yg berakhir dengan tindakan reflex dr organ badan anda yaaa;D

~gUrL in pUrPle~ said...

wahahahaha.. itulah akibatnyer lelaki miang.. hahahaha

Unknown said...

padan muka kau...hahahha

Anonymous said...

mmg terbaik dari ladang la weh!!! hahahhaha!kalo dia nak kawin camne?

Firol said...

perghhhhhh...

brat2104 said...

bro, biasanya mmg ramai laki la.. internet marketer ni.. pompuan jual produk..

=MissRynn= said...

phew... hambik kamu.. :D
sanggupkah kamu?

Ain bintu Amir said...

HAHAHAHHA =D
sekali die reply da.. mengancam gituh~ ;D

chamyra said...

muahahaha..lawak2..

KePOMPOM said...

jamil, jamil... aduhai..

Imma Yusri said...

hahaha.... Jamil is GAY..!!! Bravooooo...

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

padan muke ko..! hahahahaah....
tu la..org niat baik kite tak tau...hik hik hik...

terkemut lg ke..?wakakaakak

thoyol said...

aku rasa brader tue mesti mempertimbangkan antara dosa dan bisnes..

hahaha..

StingRay said...

wasr: wow..bersemangat.haha

jas:semua spontan.demmit betul.haha

gurl:miang? auwww!

o: padan menda lain buleh? padan siku ke..padan pipi ke.=p

life: i tak rela...auww.

firol: nak? kalau nak aku nak rekemen.haha

brat: ada gak pompuan.haha

miss: tak relaaaaa.....haha

noin: aku terus block email dia.haha

cham: =p

kepompom: jamil jamilll.=)

imma: nak kena penampar? hahha..

kakuna: ngilu seh! haha

thoyol: geli baiii..haha

Lazyf said...

rasain lo...hehehehe

eNaSaN said...

kuang...kuang..terGolek2 aku ketawa...nk kenakan owg diri sendiRi terkena da...lalalalala





ehhhh rasenyer suka jer fwD2 email...kat kamOO..ahahahha