Tuesday, February 23, 2010

Hari Terbuka Asrama

Lokasi: Asrama Remaja-Remaja Genius
Tahun: 1999 (Form 3)

Speaker kat dewan makan mula memainkan lagu-lagu.Kadang-kadang diselang-selikan dengan nasyid.

Budak-budak semua bertungkus lumus buat sentuhan terakhir pada dorm masing-masing.Aku tak terkecuali.Semua gambar aku sorok.Risau jugak.Hari terbuka asrama adalah hari di mana budak asrama pompuan buleh melawat asrama lelaki dan begitulah sebaliknya.

Pada acara yang sama dulu,gambar aku dalam locker pernah kena curi dengan budak pompuan.Inilah delima jadi pelajar kacak dan hensem.Jenuh jugak aku kena buat rundingan damai untuk dapatkan semula gambar tersebut.Dulu bukan senang nak amik gambar,kamera pun amik yang akak.Pastu kena pegi cuci lagi.Sekali pikir,macam jebon jugak aku punya gigih masa tu.

Berbalik kepada situasi tadi,setelah puas hati dengan kekemasan dorm masing-masing,kami berkumpul di bawah asrama.Warden bagi isyarat yang sesi lawatan dimulakan.

Maka berbondonglah kami budak lelaki menuju ke asrama pompuan.Muka masing-masing dah berseri.Selama ni ada yang siap hapal nama dorm dan nombor katil awek pujaan masing-masing.Aku tak perlu hafal sebab selalunya budak pompuan yang datang bagi no katil diorang kat aku.Tak matang langsung.Bagi no katil macam bagi no bilik hotel.Macam le boleh melawat.

Pada masa yang sama,budak pompuan pun berpusu-pusu menuju ke arah asrama lelaki.Muka masing-masing dah jelas dengan satu tujuan.Nak menuju ke arah locker aku.Ah...tgk muka pun dah tau.Gatal.

Aku dan budak-budak lelaki lain mula melawat dengan tekun ke setiap dorm pompuan.Ada yang hias macam bilik pengantin.Ada yang hias siap dengan replika makanan,ada yang hias biasa-biasa ja.

Kami berpecah dan mula melawat secara rawak.Tiba-tiba aku sampai kat satu dorm yang tak dijaga.Kosong.Sorang pompuan pun tak ada.

Senior aku yang turut serta dah mula sengih lebar-lebar sampai pipi.Dengan rakus mereka pecahkan locker dan mula amik segala pakaian dalam pompuan yang ada.Setelah dapat,senior aku tadi keluarkan gunting.Aku pun tak tau camna dia buleh terpikir idea celaka camni.Mukanya penuh ceria dan bahagia.

Dengan penuh kreatif,senior aku tadi gunting bra tadi.Dia gunting betul-betul kat tengah mangkuk tu.Kiranya ada lubang la.Pakaian dalam yang satu lagi dia buat lubang corak-corak.Sangat berseni.










Malam tu,aku termenung atas katil tepi tingkap.Termenung membayangkan camna kalau diorang pakai baju yang dah kena gunting tadi.

Aku tersenyum gatal...

16 comments:

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

mmg idea celake la..hahahha..

noorafzan.blogspot.com said...

damn..
sapekah mangsa itu..?

kalau saya, siaplah next hari terbuka..
time for revenge.

Imma Yusri said...

xgune tol... yang paling xgune bile ko membayangkan mangse2 korang... hampeh...

Siti Nur Aminah said...

cilka...bli mhl2 bl lak nk guntg2 e..

~gUrL in pUrPle~ said...

sesukaje gunting2.. lelaki gila sex!

chamyra said...

haha.. jahat gila.. nasibla x duduk satu asrama nagn manusia-manusia macam neyh..

Ann said...

nsb bek aku dulu skolah pompuan, hari2 pun hari terbuka asrama...kalo x,mau jugak tkene ngn mnusia cenggini..

Anonymous said...

delima haha

TAF World said...

saya tak faham untuk apa tujuan hari terbuka asrama tu yek.. apa motif disebalik aktiviti lawatan asrama berlainan jantina..

hhheeemmm... tak patut.. tak patut..

Jamil nak kene nie..!!!

Unknown said...

mmg keje gila...haahahha

green said...

huhu..jgn imagine yg pelik2....

boleh caye ke ni..
heheh

ezzati said...

nakal gila..hahaha...

Anonymous said...

nasib baik lah aku tak sekolah dengan ko

StingRay said...

kakuna:hahaa...best kan?

noor:eleh..setahun sekali je.haha

imma: salahkan aku berimaginasi? haha

siti:hahaa....mana tau.=)

gurl:wahwah..pompuan gila sex pun ada.haha

cham: kalau duduk? =p

ann: ntah2 ko yang buat kat diorang.haha

damme: delima beb..delima.haha

wsr: menda-menda camni orang otak cerdas je paham.hahahhahahaha...=p

o: agak la.hahahha...=p

green: jgn percaya!hahaha

ezati: welll..=p

life: kalau tak aku pun ko ngorat kan? hahaha..

Lazyf said...

notty Jamil...hehehe

Lina Awie said...

nasib baik hostel aku xde dak2 gile cm kamoo!!!ish3...