Friday, February 5, 2010

Agak Senggang Sikit

Sekarang ni aku ada masa sket untuk bernafas.Kerja memang la banyak.Nak layan kerja,sampai tua tak habis kan?

Jadi,sejak ada masa sikit ni,aku da mula kumpul idea untuk siapkan projek buku aku seterusnya,iaitu hapacrita all star.

Disebabkan aku tulis waktu senggang ja,rasanya lagi 2 bulan kot baru buleh jual.Kalu nak tulis laju-laju,memang takda masalah.Tapi aku pentingkan kualiti.Ye lah,korang bayar untuk dapatkan menda tu.Bukan free kan?Lagipun,adalah sangat tak best dan tak cool bila menghasilkan karya seperti 'melepaskan air kecil di tandas tanpa flush'(gila..siap ada pepatah baru).

Kepada yang selalu bertanya bila buku nak keluar tu,thanx ya.Harap bersabar.Aku akan cuba buat bagi kaw-kaw punya.Idea dah ada.Cuma tengah nak perkemaskan lagi jalan cerita.Ye la,buku kali ni bukan buku yang kumpulkan koleksi cerita lama.Semuanya cerita baru.Cerita panjang yang perlukan banyak twist..segar dari kepala otak Jamil orang kata.Rasanya buku ni macam blook hapacrita jugak.Tebal dalam 130ms.Mungkin.

Kalau aku sempat buat tebal dan tidak membosankan,aku akan buat.

Eniway...selamat berhujung minggu. =)





P/S:Penat jugak membalas komen anda semua secara rally.Macam jawab soklan ekzem. =p

9 comments:

Unknown said...

ikan masak singgang?

hehe


aku cop sebijik hapacrita all star.

Anonymous said...

ada wat press conference utk majlis perasmian hapacrita all star ke?hahhaa

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

aku kompom nye nk seketul hapacrita all star ni..hang stenbai satu nah..hehehee...

2 bulan lg?? cepatkan le sket..hehehe..

Unknown said...

ade baru ke???

paiseh said...

keh keh keh.. ada juga geng mereply komeng cara pukal.. semput bukan?

joegrimjow said...

slamat ujung minggu
dan...

slamat tonton video

Anonymous said...

aku punya research pun tulis waktu senggang gak..entah bila nak siap.huhu

jom ke konsert sepenuh jiwa

TAF World said...

masuk market kinokinuya KLCC tak?

p/s: peribahasa awak tu boleh jadi jamil singh waliau..huhuu..

jgn marah :-p

StingRay said...

naddy: singgang la sangat.=)

life:x da..doa selamat ja.tu pun buat sorang-sorang lepas solat.hahaha..

kakuna:insyaallah..tq! =)

0: on the way.=)

paiseh: sungguh.semput2.haha..

joe: selamat2..=)

fnd: weh...jgn malas2..haha

wsr: tak masuk.tak layak masuk sana..ni buku cikai2 ja.haha..tak marah pun...jamil kan super cool.. =)