Thursday, February 25, 2010

Menara Maxisegar



Dulu,masa aku sekolah rendah dulu,tiap-tiap hujung tahun aku akan datang ke KL.

Bila aku datang KL,aku mesti akan lepak kat rumah akak aku di Pandan Indah.Masa tu,kalau aku buka tingkap kat rumah akak aku,selain dari bangunan Maybank kat KL,aku akan nampak bangunan satu ni.Bangunan ni puncak dia tajam.Aku selalu bayangkan bangunan ni macam pensel.Pensel petak.

Sekarang,dah tahun 2010.Aku kerja kat kawasan Ampang Jaya.Hari-hari aku akan lalu sebelah bangunan ni masa pegi dan balik keja.

Dan...aku tak tahu kenapa,aku tak jemu-jemu pandang bangunan ni.







Nak kata aku pernah dating dengan Lisa Surihani kat bawah bangunan tu masa sekolah rendah dulu pun....tak jugak.

10 comments:

green said...

Ade gambar die tak?

Ann said...

ada bnda yg kita suka dari kecik, smp ke besar kita still akan suka...
cthnyer apam balik....sbb ayah aku slalu bwk balik dr dulu smp la skg.

TAF World said...
This comment has been removed by the author.
brat2104 said...

memori?

brat2104 said...

jap..aku mcm pernah baca nama maxissegar.. yg depan pandan kapitol (the store) ke?

=MissRynn= said...

best sgt ker??

Ibu Ammar said...

aah la, takde gambo ke

Anonymous said...

Bangunan Maxisegar ni dulu dijadikan hostel budak-budak perempuan KYPM KL. Dan adalah cerita-cerita angker pasal bangunan ni.

Eh, ke ada bangunan Maxisegar yang lain?

[biru][pink] said...

wah3!!

Miss CorNFiuS said...

den ponah cr 1 company kat area2 menara nie.. cam hampeeehhh.. dekat 1 jam pusing3 br jumpe...
(den bukn org kl)miahahahaha..