Tuesday, November 10, 2009

Semalam yang hangat 9

Aku nampak seorang awek cun.Memang cun gila.Dia datang menghampiri aku.

Masa tu aku ada tepi sebuah bangunan.Bangunan di tepi air terjun.Memang cantik.Pemandangannya memang lawa lah.Aku berbual mesra dengannya dan di juga sangat mesra dengan aku.Dilatari dengan pemandangan yang cantik,suasana romantis sekali.

Sedang asyik memadu asmara,tiba-tiba air terjun melimpah.Banjir besar berlaku.Aku lantas menyelamatkannya dari lemas.Aku berjaya.Aku membawanya menuju ke tebing sungai.Dia memelukku erat.Mulutnya menghampiri mulutku.Hampir bercium.Jantung aku berdebar kencang.

Tiba-tiba badan awek tersebut kembang jadi belon yang besar gila.

Terus mati selera nak bercium.













Aku tak suka iblis memperkotak-katikkan perasaan aku dalam mimpi camni.

18 comments:

Anonymous said...

ko dah dikira mimpi basah ke ni?

Kamsiah yusoff said...

kahkahkah...potong stim betul la kan...dah tu mimpi takleh sambung2 nyerr..

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

pergh...mimpi camtu la kena ada sambungan...hahahaha..

unicorn said...

baru baligh ke ni?hehe

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

haih, klw tak dah kene mandi wajib..ahahah...

~gUrL in pUrPle~ said...

isk3.. apsallah dia nih asik mimpi cmnihjer sjk akhir2 nih... isk3...

Ann said...

ang ni memang memilih tol la...nk yg cntik jer ek..

matt said...

belon tu x cun ke??

joegrimjow said...

haha
ade plak mimpi camni

green said...

sblm tdo basuh kaki..
baca 3 kul
do tdo skali..
minta jauh mimpi buruk..kui3..

miss nina said...

bro, eloklah mimpi tu bertukau :)
hehehe

nadiah.wan said...

eh macam-macam la ko nie..

Siti Nur Aminah said...

mcmana plak awek tuh bole mengembg..mengembg tang mna tuh?badan je ae..ok.ok..

Syazni Rahim said...

belon?

Lazyf said...

slmt berakhil baligh...hahaha

hans said...

hahhaha
iblis tu sangat kejam weih
aku bersimpati pada ko

Anonymous said...

hahaha
jadi buntal ke apa tu

noorafzan.blogspot.com said...

ceh...
hampeh!