Monday, November 23, 2009

Kriss Evo 10

Aku buka pintu.Pakai kasut.Galas beg laptop.

Mata pendang ke arah pagar.Bersedia untuk memulakan hari yang ceria,gemilang dan terbilang.Bilang apa? Aku pun tak tau.Abaikan.

Tengah sedap berjalan menuju ke pagar,tetiba Kriss Evo bersuara...

"Jamil....hati-hati pegi keja...aku dah takleh tolong tengok-tengokkan ko dah..."
"Tak guna betul,ko jgn la buat pesen sedih gini.Dah,malam karang kita pegi cari bege sama-sama..amacam?"

"Hahaha...ala....sesaja nak bergurau.Okeh..sett!!" balas Kriss Evo.
"Ko rehat elok-elok.Dah lama ko berjasa kat aku.Ni masa ko berehat." aku balas sambil tunjuk isyarat bagus.

"Jamil...."
"Ye? Ada apa?"

"Nak duit pencen.." Kriss Evo mula ngada-ngada.
"Duit pencen?"

"Ok..ok..aku gurau je.." balas Kriss Evo bila aku mula tunjuk gaya penampar.





Garang jugak aku ni kan?

7 comments:

Anonymous said...

gedik jgk kriss evo ko tu erk?

acap rahman said...

kriss evo?
maap.
ak xpham.
haha.
adeh

StingRay said...

life: biasa la.haha

acap: kena ikut dari awal.Search kat belah kanan tu.Guna keyword "kriss evo". =)hehe..

Lazyf said...

Kriss Evo ko nih bole ckp2 plak ek...mcm Knight Rider la plak...

iza_hafizah said...

PS yg gedik... bukan kris evo... dia nak perhatian je la

brat2104 said...

uh..uh.. aku suke kenderaan2 ko... leh kenalkan dgn aku x? nk gak alami kejadian paranormal.. dapt bercakap dgn KE dan PS

brat2104 said...

chup! ko mmg garang kan?