Friday, November 13, 2009

Aku cinta padamu.

Mula-mula aku tekel dia,bulan 3 tahun 2008.Tak dapat.Gila kecewa.

Pastu aku tekel lagi hujung tahun 2008.Tak dapat.Semakin kecewa.

Bulan Ogos 2009 aku tekel dia lagi.Tak dapat jugak.

Hujung bulan lepas,aku cuba tekel sekali lagi.

Tadi,aku berjaya tekel dia sampai dapat.Siap dapat pakej percutian percuma ke mana-mana destinasi popular dalam negara selama 3 hari 2 malam lagi.Aku rasa gembira gila H1N1.

Tadi aku blanja dia minum Petronas.Blanja minum Primax95.

Kriss Evo,jangan gaduh-gaduh dengan madu kamu ya nanti? Dua-dua aku sayang.










Kalau tuhan tak bagi apa yang kita nak,mungkin dia akan bagi yang terbaik di masa yang sesuai.Ya,perancangannya yang paling hebat.

Seronok sampai rasa nak sedut oksigen banyak-banyak.

18 comments:

Kensi Ell Byle said...

ape yg ko tekel kan?

Siti Nur Aminah said...

nak naik kete baru!!!!!!!!!!!!!EN KEDEKUT..

iza_hafizah said...

COngrats... nak tket percutian la..hehehhe

~gUrL in pUrPle~ said...

wah2... dah dpt bini baru... bila nak bg i rasmikan?? hahahaha

Solehah said...

hehe..akmu buat aku gelak..

Lazyf said...

ko bli kete per?

2nd head prefect said...

wa..terror la lu tekel sampai dapat.

MuHaMMaD86 said...

hurm..igtkn en hapacrita nk kawen dh!!!

Anonymous said...

=)

Ann said...

makin nek la saham ko lps ni

joegrimjow said...

ku suka quote yg bawah tu

noorafzan.blogspot.com said...

haha.
tahniah2..

paiseh said...

peh! punya laa lama lu riki..
gua dua hari je.. pikir lebih kurang trus masuk line. heh!!

si nakal andi said...

ko beli kete apa?

sila jawab
jangan jadi pemalas nak jawab komen reader.. :p

hans said...

tackle kete ruponya
ceit

StingRay said...

cik: cuba teka. =)

aminah: hahha..manada kedekut.=p

iza: bayar rm5k..haha

gurl: hahaa..suka suki. =p

solehah: gelak sikit ke gelak banyak? =p

lazyf: keta runcit2 je lazyf..=)

2nd: gaji ciput..mana dia pandang sangat.hahhaa

muh: lmbat lagi.haha

ano: =)

ann: huih...saham2 pulak...haha

joe: tu terkeluar masa tengah gedik.haha

noor: tq tq. =)

paiseh: gaji aku ciput..susah woo nak tekel..keja pun kompeni halus-halus..tak macam ko keja kat kompeni gaban.haha...nanti aku nak jumpa ko..mintak tunjuk ajar cara nak melangkah keluar dari kereta dengan betul.

andi: keta biasa je beb.haha..sori-sori...bukan malas..tengah sedap bermesra ngan bini baru.Orang kata 'ketat' lagi.bahahaha..

hans: haha.

Nazz@Purple said...

Igt cite cinta 3 musim..cinta keta rupenye..

Anonymous said...

apa nama madu kriss evo?