Monday, November 9, 2009

Pertandingan Hapacrita

Ok.Aku ada satu pertandingan.Disebabkan aku tengah sibuk dan rasa tensen,aku perlukan sesuatu untuk digelakkan.Menda yang boleh buat aku ceria.Menda yang buleh buat aku gelak.Satu benda yang asli.Yang rare.Yang aku tak pernah tengok atau baca.

Korang boleh bagi apa sahaja.Cerita.Gambar.Yang penting,semua tu asli dari korang.Tak leh amik dari youtube ke..video mat salih ntah memana.Aku nak yang asli.Gunakan kreativiti anda sebaik mungkin.

Oh ya,jgn hantar video lucah 3gp anda bersama teman anda ya.

Pemenang dengan hasil terbaik buleh buat aku gelak gila-gila,aku akan bagi hadiah.Hadiahnya apa? Jeng jeng jeng....hehee...

Korang akan dapat BLOOK HAPACRITA secara percuma.Siap sekali dengan pos.Tandatangan jejaka kacak ini semestinya disertakan sekali.


Tarikh tutup = Bila buku sampai ke tangan aku.







Selamat mencuba kepada sesiapa yang berminat.

Ingat.

HANYA SEORANG PEMENANG SAHAJA!



Update:Sesapa nak buku ni,kena beli.Harga dan lain2 perincian,akan diberitahu bila semua urusan cetak selesai. (^_______^)

16 comments:

Solehah said...

ko nak suruh buat lawak kat mana?tulis kat komen ni ka hapa?

Solehah said...

opss..sori..terlepas baca..haha..okeh2..emel yeh..baik.

puan oryza said...

maksimum berape penyertaan untuk sorang?
huhu

Siti Nur Aminah said...

ah...hadia blook je wtpe..bg la wang tunai skli beb

Yuki Yusuf said...

cam susah jer ni

byk sgt da pertandingan yg gua da masuk ni

mana nak handle pertandingan memasak, karaoke lg..

jap aa..gua pk

matt said...

hadiah saguhati xde ke??

Ann said...

alamak susah ni...............nnti la aku try kot ade bakat terendam ni....bagi la hadiah lumayan ckit..voucher membeli belah ker, baru ak semangat...

green said...

hehe..akn dicube

Oren said...

aneh, tapi menarik..hehe..

miss nina said...

ini cobaan ke memang betul2?
BLOOK tu edisi terhad ye? kempunan la...

sumbody said...

neh power beb... lawak pon ade... check it out..

budak kelantan

. said...

wow.

Anonymous said...

haaaa..xreti berkarya tpi suka membaca camne??nak gak buku tu~

Anonymous said...

buat video ke?

StingRay said...

solehah: hahha..ok. =)

oryza: tak terhad. =)

aminah: ye lah..aku bagi singgit.hahaha

koyuki: wow...sibuknya.haha

matt: x de. =)

ann: hadiah tu je.hahaha..=p

green: baekk..=)

oren: sungguh. =)

miss: ye..bukan cubaan.=)

sumbody:haha..kena doa dengan tok guru x tau la.

nizam: wow. =)

nurul: kena beli nanti.=)

life: cerita..gambar...apa saja medium yang boleh diemail. =)

Firol said...

wow sapa firol tu..sah jejaka tu kacak sekali hahahha