Thursday, November 19, 2009

Bila aku blur...




Fort Minor - Believe me.

Aku suka menonton video klip yang kreatif biarpun video tersebut dah lama.Video klip ni adalah contoh yang aku suka.Flow kamera sesuai dengan lirik.Pergerakan gaya dan sebutan Mike yang sedap serta jelas.Effect yang buat aku seronok.Pilihan warna effect dalam video yang cantik pada pandangan aku dan beberapa faktor lain.

Semua ni nampak kreatif walaupun hanya kat parking je background dia.Kena pulak lagu sedap,tambah lagi dengan versi high definition,gambar terang berseri.

Peh,memang melayan lah.

8 comments:

joegrimjow said...

wohoo
tadi da tekan play
tekan nak bg komen
terus ilang
huhu

ok ok
patah balik

Ann said...

aah aku pun suke vclip ni tmbh2 lg dgn lagu yg sedap..

Sitie BUm BUm said...

best lagu ni

Solehah said...

pendek kate mmg best la lagu ni

Cik Cookie said...

zssssssssss....
layan...

kotaklimasegi said...

aku sangat suka lagu nih..
aku sangat suka fort minor..
dan linkin park juga..
aku sangat suka mike shinoda dan joe han jugak..
pendek kata..
aku mmg suka ler..
hehehe..
layan....

Ain bintu Amir said...

wah~
gile detail anda menilai sesuatu vc.. huhu

(komen berbau skema.. haha)

Anonymous said...

aku tak dapat nak tgk..aku stress