Tuesday, November 3, 2009

Pagi yang hensem 13

Aku keluar dari bilik mandi dengan perasaan segar.Lap-lap badan,pegi pakai apa yang patut.Kemudian selongkar koleksi baju yang dilipat rapi.Tak susah nak pilih baju sebab ada sehelai ja yang dilipat.

Sebelum pakai baju,pekena deodorant dulu.Wangi ketiak.Selepas deodorant,aku capai body spray.Baru wangi badan.Tengah sedap nak tekan penyembur tu,hati waja sound aku.

"Jamil...ko nak mampus?"

Terkejut dengan teguran tersebut maka aku pun pandang ke arah tangan aku.









Kelihatan tangan aku sedang memegang botol spray racun serangga Fumakilla Aerosol -T yang sedang ditala baekkkkk punya ke arah badan aku.

"Hati waja,nanti aku belanja ko makan zikir-zikir."

18 comments:

Sharif John said...

Nasib baik....

Selamber Rock said...

konpem xde nyamuk gigit kamu nanti kalo guna spray fumakilla tu..hahahhaa

Akmar Anuar said...

selamat laaa cepat perasan..
kalo tak, seminggu blog ni tak berhapdate...

Anonymous said...

spray naymuk dgn spray badan pon tak dpt bezakan?

terrarosa said...

selama ini aku ingatkan nyamuk jer yang mampus kalau kena spray racun serangga...

tapi rupa2nya Jamil juga akan mampus kalu terkena itu spray ...

ngehngehngeh.

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

pergh..sikit lagi...siiiikitttttt lagi...

Ann said...

sel2 kulit jer mati kot...

Firol said...

hehehe..nyamuk kalu ada kat tepi tu.pengsan gelak

LanaBusyBee said...

kalau ang pakai tuh, sure pastu nk angkat ketiak x segan silu dah mcm lam iklan tuh ahahahaha

Yuki Yusuf said...

sekali sekala apa salahnya pekena fumakilla..

mana tau ada awek sangkut..


kehkehkeh

Siti Nur Aminah said...

wow..klu tersembur tuh...mmg wangi xle blah la

Solehah said...

uih..bahayanya ko..

Lazyf said...

curlastttttttttttt...

Unknown said...

nyamuk tak dekat, badan pon wangi..bagus!!!

pucek_85 said...

okla tu....maner ader lagi perfume bau tu...kire ko d first ar....

missnina said...

pasni leh buat commercial video :)
semburan aerosol serbaguna..huhu

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

oke la tu, skali skala tukar bau kan..bru org prasan kt jamil..huhuh

brat2104 said...

racun serangga sekarang wangi apa?? adoi.. how come u.. besar tu botol dia.. adeh..