Wednesday, November 4, 2009

Kriss Evo 8

Sudah agak lama aku tak basuh motor.Basuh di sini bermaksud aku mengambil baldi dan mengelap serta mencuci sendiri kotoran dengan penuh kasih sayang.Selama ini aku hanya tau hantar ke kedai ja.

Semalam disebabkan aku tak sehat,aku tak pergi kerja.Petangnya aku buat keputusan untuk basuh kriss evo.Basuh sendiri.

Isi air dalam baldi,letak sabun,terus lap badan motor kilat-kilat.Berpeluh jugak basuh motor ni.Aku tak pasti air yang menitik dari muka aku tu peluh atau percikan air basuhan motor.Aku rasa peluh, sebab rasa dia masin-masin.Air sabun tak masin rasanya.

"Dah bertahun ko tak basuh aku camni kan? Last aku rasa kat melaka dulu je ko basuh aku camni.Masa belajar dulu.Dah 3 tahun dah tu." Kriss Evo mula bersuara.

"Ha'ah..tak sempat la beb.Sori." balas aku.

"Ah..dia malas tu..aku tau." hati waja menyampuk.

Aku terus mencuci segala celah-celah Kriss evo dengan berhati-hati.Setiap kawasan aku lap,gosok-gosok bagi berkilat.Peh,tabley bayang macam mana aku selongkar badan bini aku bila dah kawin nanti.

Ehem.Abaikan.

Dah cuci semua part,aku menuju bahagian paling malas sekali nak buat.Cuci bilah-bilah ranting rim tayar.Sayang punya pasal aku cuci sebatang demi sebatang bilah-bilah ranting rim tayar.Tengah sedap-sedap cuci celah-celah batang rim,tetiba...

"Ahhh....tickle....tickle.......gelii...geliii......" Kriss Evo tergedik-gedik...

"Macam setan jugak kadang-kadang perangai Kriss Evo ni kan Jamil?" hati waja berbisik kepada aku.

"Biarlah..ini hari dia.Layankan aja...." aku dah malas nak amik port.

















"Ahhh..tickle....tickle......."

16 comments:

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

ahahah....ada nada nada gatal jgk di situ! cepat2 le kawin..huhuh..

Yuki Yusuf said...

tgh cuci motor pon sempat lagi kau ni ye..

hehe~

Ann said...

tlg cuci moto aku sekali..pleasee..

~gUrL in pUrPle~ said...

erk.. selongkar bdn isteri... bdn bleh selongkarker?huhuh

basuh bini no 2 plak pas nih.. hehehe

Anonymous said...

berangan la ko ni jamil....

Siti Nur Aminah said...

wow..sempt lgi berpikiran nakal kan jamil..sakit mkn ubt

dark said...

klu dh name genius, bnde rutin pon, klu kene ngan gaya penceritaan terbaik, mmg kelaka gilesh..cehh..wahahahaha~!

Anonymous said...

cuci kate gua sekali bro..hahaha

Anonymous said...

asal gua nak masuk username n password gua x leh arr bro..kene sign up ehh

oren said...

kriss evo ni laki ke pompuan..

hehe

Lazyf said...

dasat la ko nih jamil...
ngan motor sndirik tuh leh men2 tickle2 ek....

si nakal andi said...

apesal entry ni macam berbaur lucah ek?

loti mukhtar said...

ada tanda seruan nak naik pelamin tuh ha

Unknown said...

dedua gediks~

StingRay said...

kakuna: manada..manada..=)

koyuki: biasalah.=)

ann: rm30..murah je. =)

gurl:bulehh..haha

life: eh mana? mana? =p

aminah: well..u know me..haha

dark: genius celah-celah mana..tau merapu ja..haha

anonymous:buleh bukak bisnes cuci keta ni..hehe

ano: hoh..sign up mana ni? nk tgk blog ni x da pssword.

maya: test jugak.=)

oren: sejenis motorsikal kategori lelaki. =)

lazyf: dah try tickle tickle dengan keta ko? haha

andi: macam je..x lucah pun.haha

lotikus: ada ke? haha

naddy: nak join jadi tetiga? haha

brat2104 said...

tol la.. xtau yg mana lagi gedik.