Monday, November 16, 2009

Kriss Evo 9

"Jamil..."
"Ye? Ada apa?"

"Best ke bawak dia?"
"Biasa la..menda baru.Mesti la sedap."

"Laju tak dia."
"Stended ja.Aku bawak slow-slow."

"Sedap seat dia?"
"Not bad la.Kenapa?"

"Takdela..dia besar...ada bumbung...nak banding dengan aku,serba-serbi kurang."
"Ko jeles eh?"

"Eh..manada..manada.."
"Betul ni?"

"Ada la jeles jugak..."
"Ala...rilek la...ko dah teman aku 8 tahun.Pegi sekolah sama-sama ngan aku.Rempit laju-laju.Naik highway keliling semenanjung.Tergolek sama-sama.Potong motor awek.Korner baring.Minyak habis tengah jalan.Tayar pancit atas highway.lagipun,ko yang tolong aku masa aku mula-mula kerja kat kl ni.Takkan aku nak lupa semua tu.kan?"

"Ha'ah..betul jugak."
"Lagipun....dia tak leh cilok-cilok macam yang kita selalu buat masa jalan jem."






"Ha'ah kan Jamil?..dia mana buleh cilok-cilok time jalan jem kan? kan? kan?...hik hik hik hik..."

19 comments:

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

kriss evo9 tuh dah nampak tanda2 jeles..hahah..make sure jgn lupakan dia tau..sedih dia nanti..

Unknown said...

kriss evo semakin gediks macam jamil.patut digedumbik sekali dua ni...

Akmar Anuar said...

hahaa...jamil, ko comel la weh...manja2 kan kriss evo ko tu tau??

kriss evo ko tu, ble jeles2, mmg comel!! =p

Ebbedolloh said...

Haha. :)

lizs said...

meh pass kat aku kriss evo tu nak?

aku wat simpan dlam almari kaca kat muzium...perghh...artifak berkurun tu..

hahaha

Anonymous said...

camne pun kalau hujan tetap basah ..

Ann said...

haha daya imaginasi ko mmg tggi...lawak tol la bila baca..

bokbon said...

lu nak kasi kriss lu sedap tak? kalau nak gua nak kasi link nih..

Syazni Rahim said...

hehe..comel2..

Puan Ninie said...

;D

Solehah said...

motor ko bleh ckp eh? kete ko bleh ckp tak?hebat la kriss ko..

Anonymous said...

kriss evo tgh sedapkan hati..hehe

2nd head prefect said...

memang berperasaan betul kriss ko

Anonymous said...

apa nama keter kau?

Unknown said...

Ko jangan lupe kat kriss ko tuh, time jatuh kat roundabout, bangun terus ko pegi selamatkan beliau.. wakakakaa!!

noorafzan.blogspot.com said...

hehe~
cikol jgn x cilok..

yeah..
klik nuffnang dia..

tuntung said...

woish!!moto pon leh mrajuk ka?


tuntung return!! tuntungkita.blogspot.com

sila sebar2kan

paiseh said...

petua brader.. kete pesen tu kena ajar kasar2 sket.. xleh belembut. kalu tak lama2 injin jadi tak bes. orang proton sdiri kabor kat gua ni.
so.. pandai2 laa lu lenjan2 pasni yep~

Lazyf said...

emo tol kriss evo ko nih ek...