Friday, September 11, 2009

Semalam yang hangat 8

Aku bersedia di dalam helikopter.Bersenjatakan senapang tercanggih,aku dijatuhkan di sebuah pulau.Aku perlu bertahan dengan keadaan di pulau tersebut selama sehari.Banyak juga musuh yang datang,semua aku kalahkan.Tak kurang juga hantu yang datang serang,boleh tahan seram dia.Last-last aku berjaya keluar dari pulau tersebut.Memang penuh aksi!




POFFF!!! terjaga.Jam 5.30 pagi.Demmm..x sempat sahur.Teguk air kosong.



Pergi bilik air,mandi wajib,dan tunggu waktu subuh.














Tengah tunggu waktu,aku termenung sambil terbaring,macam mana aku buleh mimpi basah? Tadi bukan main sakan perang-perang.

Heran tau..

28 comments:

LanaBusyBee said...

ces ces ces...mimpi mcm tu pun dah leh basuh adeeeeh...sudah sampai seruan ni ^^

Unknown said...

cube rewind yang sebelum perang2 tu..

Anonymous said...

mesti lepas perang tu....sakan ko erk!

awek adam sandler said...

tak barai lak x sahur nasi..
keh keh keh

Mimie.Candy Cane said...

aku pun ngah pikir ni..hmm..pelik tol

Tijah said...

cer rewind blk. ko perang dgn sapa? hahah

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
dark said...

adehh..xkan laa..ko perang mcm citer american history x ke?yg dlm jail tgh nk mndi tu?hahahaha!!salam sting..

makwe joni said...

semalaN tu menatang menda weh?

hahaha

arman said...

make love not war my friend..! mieehhehehehhe...

Kensi Ell Byle said...

ntah2 perang lain kot ni..

Rona Realiti said...

ko jd askar jepun la tu...
masuk kpg.. jumpa anak dara plak....

ala...
mcm citer umie aida blakon tu...

tasekM said...

tak ada disiplin dlm bermimpi nih....

~gUrL in pUrPle~ said...

ha????? mandi wajib???

cm ada xtvt lainjer... isk3... astaghfiruallah...

. said...

Hantu tu,ada iras maya karin tak?

Unknown said...

eh..eh...ending tu di ubah eh?

"I heran tau", cakapku sendirian

tinggal

heran tau....je?

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

ciss...perang die len macam je smpai buleh kene mndi wajib...Oooo.....
astaga...!!

Aima Othman said...

suburnye....hahahhahahhhahaha

Anonymous said...

aku pun suspek kau serang kampung. pastu jumpa anak dara.

Hazerin said...

mencabar gile mimpi ko ye..

si nakal andi said...

entah entah ko gay ni
suka kat askar

ahahahaha...

sori bosss...

Miss SITI. said...

haaa....
mimpi perang ke mmpi aper nih???

yesterdayrising said...

bro,raya ni mai umah..

Siti Nur Aminah said...

myb masa mimpi tembk2 tuh..tgn satu lg bukn kt senjta..tapi kt tmpt lgi satu.....tu yg bsah,,,

Unknown said...

berjaya keluar pulau dengan apa? berenang kot? tu pasal basah.

lalala.. malu saya~

tuntung said...

ko tembak lain bro..org tembak pky senapang..ko tembak pky ko punye pistol..ahahahahahaha


tuntungkita.blogspot.com

cik selamah kundang said...

tahap wajib sudaa

StingRay said...

lana: basuh? hahaha

naddy: x da dalam pala.haha

life:manada..haha

adam: kadang2 ja.haha

miime: aku pun pelik. =)

tijah: ngan hantu huduh...bom-bom...makhluk huduh smeua...pelik kan? =)

dark: x penah tgk cita tu.haha

citah: adik beradik mentibang. =)

arman: x sedar bila make love.sibuk perang.haha

leyha:perang tembak2.. =)

rona: aku x tgk cerita tu. =)

tasik: nak mimpi kena senang diri? haha

gurl: tido je.haha

nizam: x da...huduh bebeno.ahaha

naddy:yep..diubah.haha

kakuna: haha...perang cam biasa lah.=)

aim: subur? haha

jas: kat pulau tu x da kampung. =)

hazerin: sungguh..hahaa

andi: aku straight la.ahahhaa

wowee: sedang mencari jawapan.ahahaha

yesterday: insyaallah. =)

aminah: kat mana? paip air? haha

olin: kuar naik helikopter.ahaha

tuntung: aku pakais senapang ja.haha