Wednesday, September 2, 2009

Baju Raya



Aku dapat bulan 7 lepas.Sempena besday aku bulan 5.Baju dalam kotak lagi.Tak buka-buka.Bagi nampak baru.Tak sangka plak main blog ni dapat hadiah macam2....

Tq beb bagi hadiah ni(dia x nak dikenali).Aku pun x penah jumpa dia.Tau pulak saiz badan aku eh ko ni.Ngam-ngam.Tq lah sekali lagi.

Aku buat baju raya lah senang.Tak pernah aku beli baju stylo camni.Nak pakai pun segan.Selalu pekena tshirt kosong je.Mungkin aku akan pakai baju ni paling kurang 5 tahun kot.Stended aku la,payah beli baju baru.Harap badan x naik dah.Harap je lah.haha..








Pakai pegi semayang raya amacam?


22 comments:

ayin said...

ok jer,asal "baru"

Unknown said...

amacam? camtu la.camne lagi...

tu kad jemputan kawin ke?hehe

joegrimjow said...

meh sini la baju tu
ok?

Kensi Ell Byle said...

name pon baju raye...
pkai la 1st raye..hahaha

Anonymous said...

u must mean a lot to her. Hehe. Bau nasik minyak sudah nie!

Anonymous said...

wah!!!lepas ni dia bg apa plak...hehehe

lizs ally said...

hahaha

nak kene karate ngan tok imam, cubelah pkai..

niat die bagi ikhlas tu...
mgkn sbgi tanda penghargaan sbb blog Hapacrita yg best..

eNaSaN said...

wah besh nyer dpt adiah...


lalallalaalalala

Lazyf said...
This comment has been removed by the author.
Siti Nur Aminah said...

wow..ROMP tu.....ele..tipu agk2 r...5 thun skli bru bli bju..btw.....sorry...ter reject komen.....sebb hr tuh ada kesilpn teknikl.

Jard The Great said...

peh.. baju mahal tuuu.. ahaha.. ku pon tak mampu nk belu wei.. ;p

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

gerek seyy~~! dpt baju baru..heheeh

cik selamah kundang said...

huhu..sure secret admirer hang ni.bukan secret recipe ok

Lazyf said...

sep bajet utk bju rayer bru ko ini tahun...tamsap!!!

Firol said...

hehehe,,pakai jamil jadi bilal pagi raya nanti

~gUrL in pUrPle~ said...

mmm.. mula2 saya dapat agak saper belitu.. tiba2 saya xdpt... tiba2 saya dpt, tiba2 saya xdpt.. sila abaikan... tp saya rasa saya dapat agak... haha

Unknown said...

hehe.. ckp ngan tukang bagi hadiah tu, aku pun nak jugak ye~

lalala.. malu saya~

fizzahyahiya said...

Secret admirer la tuh. Kalau setakat suka baca blog, takde maknanya nak beli baju segala.

Tapi aku tahu dia mesti minat hang sehabis ikhlas punya. Insyaallah, hang kumpul duit pinang dialah. Untung dapat bini tak kedekut, senang hidup hang nanti.Gud lak! Huhu.

*background music lagu pengantin baru*.

Aima Othman said...

ok jer pegi smayang raye..ramai yg kagum nnt dow *stylonye*

loti mukhtar said...

kasi baju kurung sama aku laks :-d

StingRay said...

ayin: =)

naddy: hoihh..kawin celah2 mana.haha

joe: tabley. =)

leyha: seken raya kot. =)

ano: haha..mana den tau. =)

life: aku rasa kapal selam. =)

lizs:best ke blog hapacrita? =)

enasan: =)

aminah: maksud aku...baju watak utama la jarang bli.haha...selalu beli tshirt ja.tu pun tshirt rm 5 @ rm10...sedap pakai siot.haha.Tak pandai aku pakai baju mahal2...

jard: mahal? brapa harga dia? =)

kakuna: gerekkk gerekkkk gerekkk..haha..

selamah: ko kenal SA aku kat matrik dlu dak?dengar cita setengah matrik minat aku.HA HA HA HA

Lazyf: sungguh.hahaha.... =)

firol: boleh terus kena bala kampung aku nanti.malaikat tak berkenan...hahaa...

gurl: anda x dapat teka. =)

olin: dia tgh baca.haha

scha: wow...wai so siriyes? haha... =)

aim: aku suka low profile. =)

loti: x tau saiz.haha

fyzi said...

hahahahaha.bagus yer