Sunday, September 13, 2009

Dialog Masyarakat Marhain 15

"Waahh...ko jalan dengan makwe tiga pat orang...terus tak tegur aku kat bazaar ramadhan eh semalam..buat tak nampak jeee...."
"La..ko pun pegi jugak eh semalam....bila ko selisih dengan aku? Tak perasan pun."

"Alaa....tu la ko..dah awek ramai-ramai ikut,bukan nak perasan membe sendiri..."
"Alaa...sori la..ramai orang....kat mana ko selisih dengan aku? Aku tanya x jawab pun.."

"Aku yang pakai baju merah semalam.Selisih masa kat kedai jual bunga api tuuu.....aku pakai topi ngan pakai mask.Pakai cermin mata hitam sekali.Tak perasan?"
"Perangai macam lahanat,dah ko tutup semua muka ko dengan mask,topi,cermin mata bagai....pastu bising-bising kata aku tak tegur ko...mana aku nampak muka ko camtu!"






















"Ko tak cam bau aku?"

15 comments:

Azuan said...

haha..
bau pon leh cam ke..

cik selamah kundang said...

hahaha.bajet perfume paling wangi

Kensi Ell Byle said...

pkai perfume cap ayam mane nak bau. huhu

Siti Hasanah said...

btoi3
xkan xcam bauk kot??

Mimie.Candy Cane said...

hahaha..mcm mintak penampar je tanye mcm tu.kalo ko pakai minyak attar mungkin dia buleh canm ko

Aima Othman said...

hahahhahahhaha...poyo!!!!

StingRay said...

azuan: kalu hidu ketiak.haha

selamah: perfume pun x pakai. =)

leyha: cap rimau kumbang ada? =)

purple: bau hapak cam la kot.haha

mimie: hahaha...tuang satu badan.

aim: =p

Unknown said...

bau dah bercampur aduk, cemane nak cam.

StingRay said...

naddy: kau bau tak? =)

zonaku said...

hehehhe. biasa di bazar, cuba untuk tidak bau apa2....

Unknown said...

aku tak pegi bazar.jadi tak bau la.

Siti Nur Aminah said...

bau ketiak cam nepal kan

Unknown said...

hahaha.. kawan ko tu sape? meh aku nak berkenalan. kalu bau dia best la~

haha~

Anonymous said...

bau kentut ???

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

musti bau bangla...kan..kan..kan..tu wt tak tau je..hahah..