Monday, September 7, 2009

Gedik Ramadhan

Bila aku merayau-rayau dalam internet,banyak betul aku jumpa gambar orang yang amik gambar ala-ala 'myspace'.Jenis dongak atas tepi kiri (45 darjah), muncungkan mulut, muka buat-buat kiut.Nak lagi gampang,jenis berduet ramai-ramai.Biarkan.Malaysia kan negara demokrasi,semua orang buleh bergambar sukati diorang.

Jadi selaku individu yang mempunyai semangat ingin tahu yang tinggi,aku cuba bergambar dengan cara tersebut.Sendirian.

Aku dongak ke atas kiri,letak kamera tinggi sket,muka buat-buat kiut,bibir muncungkan sket,tambah gaya senyum-senyum,kepala botak.....

SNAPPP!!

Lepas amik gambar,aku view semula gambar yang aku amik tadi.















Macam banduan terencat.

28 comments:

Anonymous said...

lor!!!apesal ko tak upload..aku nak tgk!!!!

Anonymous said...

alamak.....nak tgk la..

intan payung said...

hahah!
x kuase nk tgk muka gedik =p

Lazyf said...

nk tgk gak............

MuHaMMaD86 said...

hahaha...macam2 la manusia kn...mest gambar2 2 mybbkn kehandsome hg hlg

"Gedik-Gedik Ramadhan"....sruh sheila rusly buat rncgn ni plak la

Mimie.Candy Cane said...

aku tgh imagine ni..hahaha

Anonymous said...

budak2 baru nak up aje yg suka amik gmbr mcm tu..

Puan Ninie said...

hehehe
mana gbr tue?
aku nak gk gak banduan terencat tu beb!!

:)

Kensi Ell Byle said...

budak2 skolah bleh lah wat gaye camtu....

kau buat camtu gak, ntah ape rupe..huhuu

Unknown said...

mane banduan terencat? mane? mane?

teringin gak nak tengok...

bungacahaya said...

Mana gambar nyer...tak aci la weiii...nak gak tgk!

Banduan kalau terencat dh lepas bebas dah...tak sah hukum.

Hihihihi...

Siti Nur Aminah said...

sedar diri pn xhnsem

Rona Realiti said...

nk tgk wei...

fizzahyahiya said...

Biasanya jadi cam tu disebabkan oleh genetik. Cuma hang check dna hang.. Kalau dah memang cute, ok jer. hahahhaha.

*opsss. tak baik kutuk2 orang di bulan ramadhan yang mulia nih. hihi*

Firol said...

Jangan buat la jamil...geli aku laaa

Yuki Yusuf said...

itu kes budak2 xcukup perhatian...

Sharif John said...

X gedik la bro....






Comel... wakaka

arman said...

ehhe betul betul..gaya amik gambar cara myspace, friendster..hehhe..ko nak tengok LIVE punyer, gi kat taman KLCC petang-petang sure ramai snap gambar mcm tu..pas snap tengok preview, sure tesengih sensorang..

~gUrL in pUrPle~ said...

hahaha... kelakar2... pompuan wat leh terima lg... lelaki wat i rasa nak muntahler... huhu... terutamanyer lelaki yg dah brumur... berumur??? hahaha

Dalila said...

lols knapa tak upload

Aima Othman said...

org tua cam ko tak ley buat cam tu...org mude cam aku je buleh...hehehehee :P

ezzati said...

haha..ko dengki ehh..dh mmg durang cute...amik gamba cmna pn cute...

n kalo x cute,,amik cmna pn x cute( xmengata ko ponnnn :p..lalala)

p/s: tempek la sini nk komen..

hady said...

kepala senget?
dongak?
amik pic dari view tinggi?

erk...

macam gambar sebelah ni ke?
------>

kuang kuang kuang

Kapten Luffy said...

mungkin sebab itu pic ko kot

haha

Syahz said...

gelimaatt !!

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

hahhahahahahah....takley blah ayat.."nk lg gampang"..cis...

StingRay said...

life: tak leh. =)

ultraman:x leh. =)

intan: haha..mi tu. =)

lazyf: tabley2.. =)

mad: hensem aku mana buleh ilang.haha

mimie: hensem kan? haha

jasrina: ko dah up? =)

meiz: mana bleh.haaha..mahal tu.

leyha: hahaa...aku pun segan.

naddy: kt penjara. =)

bunga: aku dah bebas la ni.haha

aminah: ye..aku tak hensem,tapi kacak dan tampan.hahaha

rona:mana buleh.haha

scha: aku ada genetik orlando bloom. =}

firol: aku pun geli.hahahaa

koyuki: haha..diorang dengar mau mengamuk.

john: hahaa...aku geli lah.

arman: ko ada join sekali x? hehehe

gurl: sapakan lelaki berumur tersebut? haha

lala: I segan tawww...auuww..haahhaah

aim:jom kita lawan tgk IC..haahaa

ezzati: aku da padm gambar tu.haha

hady: kriteria pertama (kepala sengat) je yang ko penuhi.yang lain x da.haha

monkey: mungkin.haha

syah: yeahhhhh!!! haahhaa

kakuna: hehe...ayat merepek.

brat2104 said...

sesungguhnye dorang xbuat membabi buta.. dorang prektis byk kali tuh.. caye la.. budak aku pakar dlm hasilkan gmbr kiut utk fs..