Thursday, September 3, 2009

Kemalangan

Aku cuba gostan keta bos aku.Depan sana banjir.Air dah naik.Kereta tak buleh lalu.Tengah sedap-sedap gostan,tetiba ada kereta kat blakang.Datang straight ja.Bukan nak berenti.Tak perasan aku tengah mengundur agaknya.Aku tak sempat nak brek.




BAMMMM !!!!!!! hambik sedas.



Aku turun dari kereta.Aku terus rasa tensen sebab kereta remuk gila.Dah le baru je eksiden.Apa aku nak jawab ngan bos aku lagi ni.Orang yang langgar dah bebel2 macam.Aku da buntu.Seriyes cemas.Orang ramai da mula datang.Nak tak nak aku kena amik jalan pintas untuk blah dari masalah tu.Bukan apa....risau kena pukul dengan tuan kereta yang aku langgar walaupun dia yang salah.




"Cepat sedar...cepat sedar!" kataku sendirian dengan cemas....
















POFFFF!!!!! ......terjaga dari tidur petang.

Aku tersegih-sengih atas sofa opis

Selamat.

12 comments:

Unknown said...

dah tau mimpi, leh plak suh cepat sedar eh?

pari pari syurga said...

hahahahahahahahhaahahah..
hahahahahahahahaha...

hahahahahaha...



ni jer yg gua mampu buat..

Siti Nur Aminah said...

nasib mimpi..klau tak,suruh pergi kelas memandu balik la gamaknya...asek kerje nak langgr kete je..

Unknown said...

memang mimpi ngada2 ni~

fizzahyahiya said...

Pernah mengalami mimpi yang hampir sama dalam versi berbeza. Rasa lega lepas terjaga tu macam ko terus bertaubat tak nak pandu lebih 90km/j dahh.

Syazni Rahim said...

ahahahahah!
aku tetipoo~

Aima Othman said...

cehhhhhhhhhhhhh..mimpi ja!!!!

Meooo Comicore Club said...

kucing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

mak aiiii... melampau juak lah.... tidur di office bermimpi pulak tue... his3....

Anonymous said...

aku agak petang ni ko langgar btol...

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

pasni jwb ngn bos bkn sbb langgar keta..tp sbb tido lam opis..hehehe..

StingRay said...

naddy: haha.....=p

pari2: hoh... ni ja gua mampu buat. =)

aminah: best apa...=p

oli: haha..ngada2 eh? =p

scha: baru kena usik dalam mimpi da kecut. =p

syaz:=p

aim: =p

meo: =)

oyeng: kejap je tdo. =)

life: salah.x langgar pun. =)

kakuna: bos aku baik. =)