Thursday, September 3, 2009

Undian Di Buka Sekarang

Dulu aku ada masuk Pertandingan Nescafe kan? So,kalau korang berminat nak undi aku,silakan.Aku ada post 4 cerita. Alhamdulillah,semua cerita lepas ke top 100.Sekarang diorang nak cari top 20.Kalau aku tersenarai dalam top 20,orang yang undi aku akan dapat tiket wayang.Nescafe yang bagi.Kalau nak undi,ada link kat bawah ni,tapi korang kena register dulu sebagai member kat web yang sama.Free je.Senang diorang nak bagi tiket kat korang nanti. =)

Kepada Rona Realiti,aku da janji dulu,aku akan bagi habuan kat ko sket kalo aku menang kan? Sebab ko cerita kat aku pasal pertandingan ni.Janji tu aku akan tunaikan,kalau aku menang lah.haha..

KLIK KAT LINK NI.Pastu KLIK JE VOTE. =)

1.Jeman dan Nescafe

2.Engku Tamrin dan Tin Nescafe

3.Antara Sani,Aisyah dan Tin Nescafe Mocha

4. Perjalanan Terakhir



Server dia slow sikit.Harap bersabar ye. =)

10 comments:

joegrimjow said...

haha
aku pon ada tulis
beriya tulis
pastu tak post
tgok2 da abes da
gudluk
aku vote ko sbb da register
nak adiah ley?
hehe

StingRay said...

joe: thanx joe! =) insyaallah..dapat tiket wayang tu nanti.haha

Jard The Great said...

gud luck...

Jard The Great said...

da vote........ ckp kat org yg bg baju tu, aku nk gak baju mcm tuh sbb tolong ko.. ehehe..

Lazyf said...

gud luck....may God bless u...hope u win the contest...

Anonymous said...

camne aku nak vote?????

Firol said...

beres....dah

Rona Realiti said...

ek eleh ko ni...
aku pun dh lupa...

mcm lagu la plak...

jamal abdillah - kau lupa janji...

Rona Realiti said...

eh..
td aku post comment...
nggak muncul dong...!?

StingRay said...

jard: haha....tabley..aku sorang ja. =p

lazyf:tq tq tq. =)

life: klik kat situ. =)

firol: tq beb...=)

rona: janji tetap janji.haha..