Monday, April 12, 2010

Sweet Escape - Siri 5 (Tamat)


-Masuk semula ke Melaka.-


- Gloomy Sunday habis lah! -


-Mula-mula rasa nak makan sini,tiba-tiba takda selera..zzz.-


-Sini wajib singgah.Restoran ni tempat aku kenal nasi goreng USA yang mantap.Lokasi,Alai..Melaka.-


-Antara tempat best aku lepak masa belajar dulu.Dengar 'Alai' ja dah terbayang merempit dengan makan sedap-sedap di waktu malam.-


-Nasi goreng USA dia.Not bad la.Dah tak macam masa dulu.Tapi nasi ni sedap.Ada ayam,daging..telur.-


-Walaupun nasi goreng USA dia dah berubah,tapi sambal belacan dia tetap macam dulu.Bila masuk mulut ja sambal ni,terus terbayang muka aku yang kacak tengah tunggang Kriss Evo.Apa gila angau diri sendiri.-


-Orang kata maghrib-maghrib iblis banyak tepi pantai.Aku bukan iblis sebab aku pandai ambil gambar dan ada blog.-


-Dah meriah kawasan ni.Dulu macam rumah hantu sebelum jadi Melaka Mall.Oh ya,kat sini la aku beli Lily 6 tahun lepas.Tingkat bawah.RM10 je.Gigih bawak balik dengan motor.hahaha...-


Total...477.3 km.


Heh..sorang-sorang pun jadi kerja.

12 comments:

~gUrL in pUrPle~ said...

=)

LanaBusyBee said...

lorr sorang2 ja ka? awat tak ajak cek sekali? ahahaha

noorafzan.blogspot.com said...

meter anda dah 16k..
saya dah 15k...
macma lebih kurang je masa belinya..=)

tapi nasi goreng USA die menarik la..
nak pi usyar la kalau pi melaka..

iNa aWiE said...

wah...bli Lily sendri je ka??ingt ade org bg...hahaha
say 'hye' to Lily ok!!!

Imma Yusri said...

bravo... selamat pulang...

Yatre Hayati said...

mak ai..telur mata dia...chantek jer....lapar lak..

HairiAks said...

Hi.. suka membaca entry ni & yang lain2... salam perkenalan... jangan lupa Follow blog hairi k..

StingRay said...

gurl: =)

lana: sorang-sorang baru feeeellll..hahaha..

noor:den beli bulan 11...anda? =) silakan...ushar2...=)

ina: gila ke apa say 'hye' kat bantal.hahahhhaa...ok..gurau ja.hahahahaha...nanti aku say hye. =p

naima: selamattt...=)

yatre: ha..tu baru tgk telur..tak rasa lagi yang lain lagi.sedap woo..sambal tu pun cara!

hairi: insyaallah. =)

Firol said...

ajak le aku sekali..gitulah jamil boleh cari makwe kalau ada geng

udRe said...

melaka absolutely fantastic right...

zonaku said...

selamat pulang

zonaku said...

selamat pulang