Saturday, April 24, 2010

Budak Mata Biru



Ha,tak payah pakai contact lense dah.Rilek-rilek je mata dah macam mat saleh.Mesti hot kat sekolah nanti.

Ni yang rasa nak padam entry MATA aku yang dulu ni.Buat malu ja,hahaha..



Sumber: SINI.

11 comments:

Super Nia Hana said...

tak semestnya hot weyhh

nasikputeh said...

Ya Allah..
pelik2 dah sekarang..
cantik la mata die..

sekapur said...

mesti bdk ni asyik sejuk je..ye lah mata biru kowt..

sekapur said...

mesti bdk ni asyik sejuk je..ye lah mata biru kowt..

Unknown said...

lagi hot dari ko la jamil....

~gUrL in pUrPle~ said...

hmm.. soalanya.. betolker anak dia? wahahaha

aien said...

wow...
mcm mane leh jd biru tu?
genetik ek??
hehe

iNa aWiE said...

jamil,xperlu padam entry mata kamoo tu...
hargai anugerah kurniaan Tuhan itu;)

StingRay said...

hana: mata biru..mesti lain dari lain.haha

nasik:mmg lawa. =)

sekapur:mata dia kot yang sejuk.hahah

naddy: haippp !!!! ahhha

gurl: ha..baca dulu sumber tu.ayah dia ada biru sikit kat mata..tapi x jelas.=)

aien: yepp..=)

ina: ye..mmg x padam.bangga mata coklat.hak hak hak..=p

Hasrul Rizwan said...

Gua rasa macam anak gua jer nih. sebab gua pong mata biru cam edwet pilem Twilight gak. dulu gua tabur benih tak ingat punya lokasi. ahhhh...halalkan jer la. tak gitu der??

dulu-dulu la...

StingRay said...

gorn: lambat jugak la kena tapis kat akhirat nanti...banyak harta orang kata...kena audit.ahahha....

tabur...taburr...