Thursday, August 2, 2012

Mencari IT Executive

Hai.Nama saya Jamil.

Jamil nak cari seorang budak IT, yang ada pengalaman dalam buat testing + dokumentasi .Alah,takde pun takpa,tapi kalau ada,amatlah best.Kalau takda pengalaman,aku akan ajar apa yang aku tahu sampai kau jadi cerdik macam arnab.

Prefer budak junior baru keluar U sebab gaji tak banyak sangat.Bawah RM2.2K.Bergantung kepada kebolehan masa aku interview nanti.Kalau ada ilmu dalam (web + css + design + programming) memanglah aku ambil terus.Tapi bergantung kepada HR jugak lah,bukan boleh aci main ambil terus.Deme tu tengok personaliti jugak.

Yang otai-otai tu, duduk comel-comel ye.Jangan nak try,nanti kecewa bila dapat payslip.hahaha.Nak try pun,ikut suka hangpa lah.

Kalau ada sesiapa berminat,ada adik beradik ke,ipar duai ke, inform ke email hapacrita@yahoo.com.Letak title dalam email "Memohon jawatan IT Exec".

Kalau berjaya selepas interview,tugas korang,kena buat test untuk sistem.Lepas tu,buat dokumentasi untuk sistem yang sedang dibangunkan.Kome akan kerja dengan aku.Kalau buat kerja hensem,aku rekemen baik punya untuk diserapkan sebagai permanent.

Tempat kerja best.Opismet sangat friendly.Tiap2 bulan ada jamuan (kalau jenis kuat makan).Petang-petang,nak layan blues,jom lepak tasik bagi ikan makan.Bas shuttle dari LRT disediakan pagi dan petang.

Ini adalah jawatan berjenis kontrak.Macam aku cakap,kalau kerja kemas,aku akan rekemenkan jadi tetap.

Nak segera nih.

Bye.

xoxo.



*Yang banyak-banyak resume aritu,ada jugak budak IT yang hantar.Dah ambil sorang dari banyak-banyak interview.Ada jugak jenis interview pun tak datang.Cubit kang! Ha,ni nak sorang lagi. =)

4 comments:

naiba said...

bagus la jamil...
jwtn utk bdk engineering ada tak?huhuh

anakcikbob said...

saya budak dip je incek jamil..
saya sedar diri..
sobs.

StingRay said...

naiba: takda buat masa sekarang. =p

anakcikbob: ah,apply je lah.mengada2. =)

Anonymous said...

abg jamill.. dpt resume sy tak