Wednesday, July 7, 2010

Sehari di pejabat.

Buntu.Termenung.Cuba siapkan beberapa kerja.

Bos pegi Sabah.Projek Manager dengan sorang staff pegi meeting yang mungkin tak akan masuk semula ke pejabat.Dua orang lagi junior balik sebab ada majlis konvo.Tinggal aku dengan despatch.Itulah koleksi pekerja dalam pejabat aku.Department opis aku yang lain,tak berkaitan.

Cuba dengar radio.Nampaknya Dr. Rozmey sudah mula pupus dari iklan radio.Carta iklan cuba dirampas oleh KLMU pulak."Terima kasih kepada KLMU kerana memberikan saya ilmu" yang dituturkan oleh 'pelajar KLMU' yang baru menyelamatkan orang masih bergema-gema dalam kepala.Gila.Nasib baik aku tak buat dialog macam tu masa nak bayar makanan kat kedai.

Contoh? Ok...

"Terima kasih kepada xxxx kerana memberikan saya ilmu serta membolehkan saya bekerja dan mendapat gaji dan seterusnya saya boleh beli nasi goreng" ujar aku kepada akak di kaunter bayaran.Silap haribulan,tak pasal-pasal kena libas dengan sudip.

Aku tukar siaran.Dengar pulak ada akak yang tengah iklankan teh ajaib.Dengan meminum teh tersebut,segala penyakit daripada rasa tak hensem sehinggalah kepada kanser,semuanya boleh disembuhkan.Dasat.Apa menda yang dia letak dalam teh tu aku pun tak tau.

Tukar siaran lagi.

Ok..serius.Aku tgh bosan.







Ada sesapa nak belanja aku tengok wayang dengan nugget ayam berserta sos cili?

6 comments:

zonaku said...

jom!
x tgk back up plan n zoo lagi ni!

Misya Idris said...

nugget je? takder hal.

Sizuka said...

haha. nugget eh.
terliurrr sudah. grr=D

Mimie.Candy Cane said...

huhuhu..aku pun terpkir benda yang sama bila dengar iklan klmu kt hitz.fm..rasa nk boikot je hitz sbb siarkan iklan yg terlampau mengampu mcm tu

cincau and other drugs said...

KLMU tiap2 malam ada kat berita jam 8 tv3 tuh..

Lazyf said...

Meh aku banjer ko tgk wayang kt Alamanda mau???Tapi citer Twailaike Iklips la...hehehe