Wednesday, July 28, 2010

Cemas macam musang.

Jam menunjukkan 8.02 malam.Aku masih terkial-kial depan laptop kat opis.Buat apa yang patut.

8.02 malam? Tersedar.Demmit!

Capai kunci kereta.Turun tangga laju-laju.Masa turun tu ada jugak pikir nak langkah 8 anak tangga sekaligus,tapi memikirkan kebarangkalian untuk muka kacak aku ni tersembam kat bucu tangga adalah tinggi,jadi aku batalkan niat tadi.Lagipun masa aku habis pikir tu,aku dah sampai bawah dah.

Pantas betul pergerakan.Macam Matlan Marjan pemain bola sepak zaman 90-an.

Sambil berlari,aku kenyitkan mata kanan aku ke arah PS.Secara automatik,kunci pintu dibuka,enjin dihidupkan serta radio channel Hitz FM berkumandang.Kereta korang boleh buat?

Aku pandu laju-laju.Elok sampai,aku berhenti tepi jalan.Mata aku memandang penuh amarah.Lepas tu aku genggam tangan kuat-kuat.Geram.

Dobi sudah ditutup dengan hensem sekali nampaknya.

Cuma lewat beberapa minit.











Arghh..tak boleh pakai uniform tido wangi-wangi malam ni.

10 comments:

bukankosong said...

ha..ha...suka gaya ko olah diari ko..hu..hu..

brat2104 said...

huhu.. baju busuk la nih?

Anonymous said...

ingtkn blari nk g solat maghrib, kekekke

Misya Idris said...

huhu nasib la. kompem towel pun belum antar neh

Unknown said...

hahaha, ala bukan sapa tau pun

Amar Alis said...

aku slalu tak sempat pegi dobi..dem.

My Belog Is Pink said...

ouh ingt xde bj nk p opis..hahahha

Siti Noor Aminah said...

pakai baju semalam pun bukan sapa2 tau. PS je pn.

farwalis said...

haha. basuh tangan a weh

StingRay said...

flyz:hik hik hik....=p

brat: takda takda..=)

meen: tak perlu lari.kat opis pun ada surau.=p

tiger: mmg pun. =)

jimi: lily boleh tau. =)

robot: tak pernah basuh baju? haha

frwalis: da basuh. =)

qaseh: ada ada..=p

gadis: ps pun becok.jgn main2..=p