Friday, July 29, 2011

Gunting Rambut

Masuk kedai mamak.Duduk.Bagi gambaran kepada mamak yang nak potong rambut.Setelah dia faham,aku fokus ke cermin.Kena tengok cara dia potong.Kang salah cutting,dari iras-iras Brad Pitt,terus bertukar ke Rajnikanth.Ouffff!!!

Sambil dia gunting,radio pasang kuat-kuat.Lagu tamil.Bertahan.

Aku berjaya bertahan,sehinggalah,sampai kepada satu lagu yang paling padayappa sekali antara semua-semua lagu tamil.Aku rasa,lagu tersebut mungkin berjudul "Ladang dan Ternakan Saya".

Dalam lagu tu,penyanyi menyanyi rancak,sambil diselangi bunyi kambing mengembek,dan bunyi lembu menge'moo'.Berulang-ulang kali.

Ya.Berulang-ulang kali.









Tuhan je la yang tahu,betapa azabnya menahan gelak sambil duduk tegak selama 20 minit.

9 comments:

bujal X said...

gelak dalam hati lah~keh keh~~

Pett Suhaimi said...

Hang punya tahan gelak mesti perut bergetaq2.

alien said...

haiyooo~
mau pensan camni oo

fath zeal said...

hahaha
perot bgtaq
mana tahan

fath zeal said...

artis tamil mmg unik

Unknown said...

heeeee

W. Hidney said...

hahahaha adeh

Encik Akmal said...

pehhh... aku rasa housemate aku pun layan lagu yang sama. ada selang seli bunyi kambing. jom cari lagu dia sampai jumpa woi! siapa dapat, dia power.

StingRay said...

bujal: tak tahan siot.haha

pet: habis bergetar.tapi tahan gila-gila.haha

alien: hahaa...tau takpa.

kaki: habis bergetar.haha

kaki: sungguh.=)

khairul: =p

hidney: adeh jugak.=p

akmal: weh,betul ka? haha..cari-cari.lagu tu memang unik.haha.