Monday, May 24, 2010

Hari ini dalam sejarah.



Masa ni,duk dalam perut lagi.Tak keluar lagi.Dalam pukul 4 petang sat lagi...baru Jamil menangis-nangis.Orang yang sambut pun jatuh hati.Baru lahir dah kacak.

Terima kasih tuhan.Makasih mak.Makasih bapak.

Apa..ingat senang ke nak berebut dengan sperma lain.Berjuta-juta bai datang serbu.Kalau korang rasa rebut naik tren KTM pegi dengan balik keja tu dah azab,ha..yang ni lagi azab.

Masa sampai kat ovum tu,ada sekor sperma ni ajak main undi.Sapa menang cabut undi,dia buleh masuk dalam ovum.Disebabkan jangka hayat sperma adalah singkat,aku tak nak buang masa dengan menda-menda bodoh macam tu.Aku tendang laju-laju sperma sekor tu.Kalau dia lahir kang,mesti jadi ahli politik.Dah le ahli politik kat luar sekarang merepek-repek.

Selain tu,ada jugak sperma yang ajak main 'gunting dan batu'.Tangan pun takda,ada hati nak main.Ada yang lagi barai...siap bawak buah dadu.Aku geleng kepala.

Gila punya idea.

Aku pun sound la.Aku cakap,sapa hensem dan kacak la buleh masuk.Bila semua tengok cermin...masing-masing bagi laluan kat aku.Tau pun.

Ok..itu cerita 26 tahun 9 bulan yang lepas lah.

Eh...26 ke...16 ha?

16 kot.



25 comments:

Unknown said...

ok.aku paham apa yang ko cuba nak sampaikan.ko nak cakap yang ko dah semakin tua kan? bagus la ko sedar diri.hehehehe




















selamat ulangtahun ke 26 ye jamil!

zulkoa said...

kacak x dilupakan~kacak je yg meng..bukan fight2 kungfu ke?..hak3..

Adziim said...

Bhaha~
gile lawak tul entri ni.
Sperma berebut. Xleh blah main undi dadu.

tuan tanah said...

Birthday Encik Jamilkah hari ini?

Kalau ya, selamat hari ulangtahun ya. Semoga berada dalam rahmat dan perlindungan Allah selalu.

Kensi Ell Byle said...

3 bulan dari sekarang....selamat hari lahir yg ke 27.mcm tu ker?? hahahah

tuan tanah said...

Birthday Encik Jamilkah hari ini?

Kalau ya, selamat hari ulangtahun ya. Semoga berada dalam rahmat dan perlindungan Allah selalu.

Vanilla Popsicle said...

16 ke 26? happy birthday! :D

sHa said...

hepi besday bro... :)

fasham said...

haha...xper paham2x..hoho

Ummi Aini said...

:-)

~gUrL in pUrPle~ said...

happy birthday.. selamat hari tua... =)

fasham said...

HAI ..CONTEST TELAH DIUBAH SUA MARILAH JOIN GIVEAWAY SAYA :

http://fasham87.blogspot.com/2010/05/update-1st-giveaway.html

Shafa said...

happy birthday ........ semoga makin ....... dan cepat-cepat .......

Mama-To-Be said...

Happy birthday en.jamil~

Nerzhul said...

hepy besday.

Anonymous said...

Hepi Besday Jamil.., yang ke 26? eh! bukan 62 ke?

To Jamil:-
Semoga Dimurahkan Rezeki, Dirahmati & Diberkati Allah swt Dunia Akhirat, ditemu jodoh dengan wanita yg soleh serta bahagia hendaknya dunia & akhirat kamu..-AMIN


p/s:drpd sekor sprema sampai jd seorg manusia, perangai perasan tak sudah!!

cik selamah kundang said...

happy birthdaylah.semoga berjaya dunia akhirat.aku dh bg hadiah dah pun smlm.kalau nk lg,aku lempang hang laju2

Siti Noor Aminah said...

weekend ritu sy dgn jamil dh p celebrate birthday kat paris.. romantik gitu.. jamil mmg kacak.. mesti ramai yg minum racun lps ni sbb jeles kan????

haha...

Ann said...

apa motif citer ni??? :P

limauais said...

samat ari jadi jamil!

p/s:ko tak tipu kan arini besday ko?haha.

Lazyf said...

Jamil...iols x phm...

sekapur said...

jamil..hepi buffday!!..

Firol said...

selamat ulang tahun ke 16 abang Jamil..

adik firol baru 14 tau

brat2104 said...

happy birthday!!

StingRay said...

naddy: aku muda lagi.=p

ubi: mana buleh lupa.=)

adziim: ko dulu berbaris ke masa sperma? gila skema.hahahha

koala: baru 26.27 matang sangat.haha

tuan tanah: ya..betul.terima kasih banyak2! =}

vanilla: 16 pun buleh.haha

sha:tq...=)

faye: gud gud..=p

shina: (^_-)

gurl: sapa tua? ehem ehem..haha

faye: baekkk..=p

sweet: isi la tempat kosong..baru aku buleh amin.haha

seseorang: tq! =) hehe

nerzhul: tq beb. =)

ain: tq ain.hehe..susah susah ja.oh ya..masa sperma dulu..aku mmg kacak.ahaha

selamah: garang bukan main ko ni.hahahaha...

gc: termasuk aku sekali minum racun.hahaahhaa..tq beb! =)

ann: alaaa...lambat betul la.hahaaha...nak hadiah lah! =p

limau: tq tq...aku tak tipu punya! =p

lazyf: ala..uols buat2 la faham.hahaha..ni besday aku lah.haha

sekapur: tq tq..=)

firol: tampar nak? meremang bulu punggung aku.hahaha

brat: tq beb...tq..=)