Thursday, August 4, 2011

Ta ra ra rattttta.

Pemandu tukar laluan tanpa bagi signal dan pemandu yang meleret di laluan kanan memang betul-betul menguji puasa aku.Rasa nak gedumbek sorang-sorang.

Ha,lagi satu.Cik kak,kalau badan lemak berlapis-lapis,tolong jangan pakai ketat-ketat dan merayau-rayau di tepi jalan pagi-pagi hari ya.Boleh? Keyakinan diri yang tinggi memang perlu ada pada setiap orang,tapi agak-agak la,jangan la sampai aku pegi tindih ibu jari kaki kiri kau dengan kereta aku nanti. Ha? Kenapa tak suka sangat?

Pertama.Aku nampak benda bukan-bukan.-tolak markah.
Kedua.Aku rasa nak mencarut.-tolak markah.









*sedang semak jadual berkala dosa-dosa di bulan ramadhan.

2 comments:

Rawlins GLAM said...

motips sangat kan..
tengok lemak berlapis-lapis pun boleh kena tolak markah ek?
cuba tengok tapi jangan berkelip..hahahha
Selamat berpose..

iNa aWiE said...

sempat jugak hang jeling tengok orang tepi-tepi jalan tu...haish...