Thursday, August 18, 2011

Binatang Apa Yang Paling Seksi?

Jawapannya:

Zippppppppppppp ....Braaaaaaaaaaaaaaa! Zebra!


*Macam jahanam teka teki dalam cerita geng mengaji tadi.Tergelak aku dibuatnya.
*Terbayang part hujung cerita,yeh yeh menekap di dinding,yang lain bergaduh.Chaos habis.Haha.

13 comments:

bukankosong said...

ele

suker ler tu :P

Usamet said...

Geng Mengaji memang lawak. stakat ni paling lawak aku pernah tengok time brader gangster nak khatam quran. alif ba ta pun nak tarranum. LOL

mr.yoe said...

macam hareeem!

aishareoils said...

wah seksi gilee..haha

jenanese said...

gua sokong geng mengaji...lebih lawak daripada biasa..

cactus_berduri said...

aikkkkk yeke..xpenah nengok pun...

zulkoa said...

oh..i like2..segar menghadapi majlis berbuke..

adakah kurus poseku?..grr

Ray said...

haha...

iNa aWiE said...

mesti kau ingat zaman kanak-kanak kau dulu kan???sama nakal!!

anitasia said...

mmg lawak betul geng mengaji ni..
oh saya sangat suka dan gembira menonton cerita itu..(skema nya saya berkata2)

sahak said...

geng mengaji? apa itu!

sy ada cerpen,pertama kali tulis,harap boleh baca dan tolong komen,nk tahu sy boleh menulis atau tidak!

ika~~ said...

suke gk geng mengaji..kelaka time tok imam suh dorg melekap!haha.

Sayidah Nafisah Ruslan said...

haha.. sengel.. zipp braa.. bukak zip nampak bra.. teka teki kecik2 dulu