Sunday, November 30, 2008

Menyesal aku tgk....

Kul 6.30 aku bgun.... dah siap semua yang wajib....aku lepak depan laptop..main tenet,..housemate aku tiba-tiba balik dari sarapan......dia terus buka channel astro.... channel bertukar-tukar...macam2 channel dia buka...akhirnya dia berenti kat diari AF..diari zaman2 mawi dlu.... tiba2 ada babak di mana mereka mengarang surat dan menyampaikan ucapan kepada bapa2 mereka sempena hari bapa... ada satu adengan...di mana yazer...yazer?...ha'ah..yazer kot x silap aku....nampak menangis2 masa tulis surat......bulu tengkuk dan bulu peha aku mula meremang bila tgk dia kesat2 mata masa tulis surat.. kemudian sampai masa yazer bg ucapan.....dia bagi ucapan dengan penuh emosional... di akhir ucapan....dia laung kuat-kuat... ROCK STEADYYY!!!! rock lu.....menangis sana-sini.....

4 comments:

norsaritanaini said...

menyesal baca..baru nk touching...hahahahahhaa...

nadja said...

hahahhahhahha, tak rock langsung!

StingRay said...

Nor: Ala..emo la ko ni..sket2 tacing...

Nadja: Lama x nampak kamu...apahal semua post kamu pupus? hilang?

Anonymous said...

itu rock sentimental.
rock pnya ati .
rock jgk manusia. ghehehe