Wednesday, November 5, 2008

BUNKFACE

Aku tergerak hati dan usus untuk bercakap pasal kumpulan BUNKFACE nih...

mula2 aku dengar lagu SILLY LILY diorang...mati-mati aku ingat band dari luar malaysia (bukan indon)....sebutan diorang...lagu..memang best...(ni le masalahnya aku..best je mesti pikir bukan malaysia...sighh...)......TUP2 rupanya anak2 melayu...


jadi dengan itu...serta merta aku respek band nih...aku respek bukan sebab diorang nyanyi cemerlang macam mat salleh...tapi sebab cara band dan muzik serta konsep yang dibawa sangat menarik bagi aku....

jadi,kepada yang nak mendengar 2 lagu diorang yang bagi aku memang sedap (aku buka hari2 dalam hp walkman aku sambil tunggang kriss evo aku)....kalau nak dengar..KLIK link di bawah ye...

1. SITUASI - BUNKFACE........[KLIK SINI BAIII..]
2.SILLY LILY - BUNKFACE...[KLIK SINI BAIII..]

dengar dan layan...x yah susah2 nak cakap diorang sama cam sum41 la..blink 182 la...apa la..rilek sudah...dah genre diorang camtu..

sama le cam zaman search..wings....ngan

0 comments: