Monday, November 10, 2008

Dimensi Luahan Pengetahuan Baru

Di sini..kepada beberapa kerat pembaca blog ni..aku nak buat pengumuman...aku baru baru ja buat satu lagi blog tadi..blog yang aku buat tu..lebih menjurus kepada perbincangan/penceritaan/pembentangan hal ehwal yang boleh dikatakan ilmiah dan dalam berbentuk serius...

aku menjangkakan banyak perkara yang aku sentuh dlam tu adalah berbentuk ilmu pengetahuan sains .. yang mana ianya mungkin agak radikal...agak tak masuk akal...

Disebabkan baru dihasilkan,isi kandungannya belum dimasukkan lagi..semuanya bermain-main di dalam kepala aku lagi..masih dalam bentuk mentah dan belum diolah dengan lebih mendalam lagi..nantikanlah..bila aku ada masa..aku akan upload nanti.....

kalau nak tgk blog baru aku ni..pergi je kat profail aku...ada link kat sana.....

Dengan ini...secara rasminya...aku memperkenalkan....terimalah....

(waktu ni...bunyi tepukan bergemuruh)

0 comments: