Monday, November 17, 2008

Balik Kampung 2



Ujung mggu bebaru ni aku balik ke kampung kejap...jiran merangkap sepupu aku kahwin.


banyak benda yang aku jumpa...

kalau dalam siri 1 "Balik kampung" dulu aku jumpa pelangi dan nasi kerabu..kali ni aku jumpa menda lain plak..nak tgk?...jomm.. =)




ok..mula2 bila sampai..aku terjumpa budak comel sorang nih.....dia nampak aku..dia mula buat muka tak nak layan aku.....cess....sungguh kerek...jadi..aku pun mulakan serangan....

aku buat beberapa aksi spastik yang sesuai dengan usia beliau....

akhirnya.......




tersenyum jugak!!...



okeh.tetiba aku lapar plak..g makan jap...nanti2 la bila free aku sambung...


3 comments:

~gUrL in pUrPle~ said...

cumil cam anak dara.... (^^)

naiba said...

comeynyer...ayu dier senyum...

dh mesti ni mesti lg cun..

StingRay said...

gul: haha...mmg comel pun.=)

nor: tgk le sapa pakcik dia.keh keh keh.