Tuesday, November 4, 2008

Kisah Kasut Aku







Sebut pasal kasut..aku ada kasut reebok jenis hapa aku tak tahu....aku mai rembat kat sebuah bundle kat batu pahat dalam tahun hujung 2005 @ awal 2006 tak silap aku...masa tu aku tgh praktikal kat sana....aku main rembat sebab ingat nak pakai dlam 4-6 bulan je sebelum beli yang baru....

haa..amik ko...da nak masuk 2009 aku pakai lagi kasut nih....memang sedap..tip top..x da masalah...sampai nak tercabut tapak dia,aku pegi antar jahit kat tukang kasut depan CM..ye la..kasut ni le aku redah time ujan..time panas terik....time ribut..time cool...time gempa bumi(aku tipu).......panjang kata...memang serba boleh ahh....kalau masuk rancangan MAN vs WILD pun leh tahan kasut nih aku rasa...korang tahu apa itu MAN vs WILD?...pandai2 la google k?..kat astro tiap2 ari tayang....dan aku suka tgk...

jodoh aku memang panjang dengan kasut nih...tapi..aku da mula rasa nak tukar kasut baru...bebaru ni aku ada ushar kasut camel.... he he he.......sangat menarik.....

dan..aku sedang mengushar kasut lain jugak....arap2 prestasinya sama macam kasut reebok aku yang dari mana asal-usulnya aku pun x tau..hehe..

0 comments: