Saturday, May 15, 2010

Wow!!! - 1

Sebentar tadi,ketika sedang bergolek-golek dan bergesel-gesel di atas tilam bersama Macho Man..(ya..Macho Man memang suka bermanja-manja..geli kan?),beliau menyatakan bahawa beliau telah terbeli satu benda yang amat cool.Benda tersebut adalah air dalam tin yang boleh dipanaskan serta merta dan di mana-mana sahaja.Macho Man menyatakan juga bahawa beliau membeli air ini di Petronas tepi Highway menghala balik dari LCCT.Setelah mendengar penerangan pasal air tersebut,aku memaksa beliau mengambil air tersebut untuk dicuba.

Ok..menda ni sangat cool.Air yang dipanaskan memang betul-betul panas.Panas dia jenis kalau aku siram atas badan korang,mesti melecur.Panas dia tahan lama jugak.Dekat setengah jam.Memang ekselen.

Cara nak guna memang mudah,tekan tempat yang dikhaskan kat bawah tin tadi,dah tunggu semenet dua.

Aku dan Macho Man mula memikirkan teknik beli menda ni,guna pembuka tin,buang air coklat dan ganti dengan sardin atau rendang ayam.Peh...memang sesuai dibawak bercamping.

Ok..sekian update dari bilik tidur.












Tabik kepada tukang buat menatang ni.

Oh ye..harga dia..rm5 ja. =)

18 comments:

joegrimjow said...

macam barang jepon!

nasikputeh said...

wah..

waaahhh..

waaahhhhhhhhh!!

+o+

Sufi Asri said...

hebat !!! wahhh!!

ade dijual di mana2 kedai runcit berhampiran x? hehe

Adziim said...

owh dh dijual di Malaysia ye.
Pernah dngr tpi x prnh nmpk.

Miss Orahome1 said...

Wahhh!! Kagum.. Kagum.. err, Kat melaka ade jual x?? nk wat masak sardin..

aien said...

waahhh!! kagum!!
leh masak sardin dlm tuh?? nyum3..
nk beli gak la.. hihihi

cik selamah kundang said...

terbaek.aku suka menda2 camni.nk2 kaki travel mcm aku yg suka hot drink.buleh guna buat bekalan...tq wei.aku rasa gebu je ada menda ni bila nk travel nanti (aku rasa aku tgh mereng)

brat2104 said...

soalan: nape ko nak buang air coklat tu? kan lagi baik kalau ko minum je?

kem salam kat macho man. =p

zulkoa said...

baek nye gadget...ley wat bom x nga mende ni?..=P

Yatre Hayati said...

ada jual ke benda ni?? cool giler...mahal x?

Hafiz Yusof said...

wah ..terbaik la

Anonymous said...

You are now following HapaCrita? ™
http://www.gengblogger.com/read/127358

Neo_matrixzz said...

terbaekkk....!!!!

Yeyen said...

wau. bole minum nescafe ice panas. haha

fasham said...

menarik betoll....

StingRay said...

joe: ahha..barang jepun aku pernah tgk diroang bakar ikan.macam2.

nasik:wah wahhh.. =)

zoro: takda lagi setahu aku. =)

adziim: dahnampak dah sekarang. =)

miss:tak tau la plak. =} buleh pakai sekali ja. =)

aien: masak la laksa ke..=)

selamah: travel dari kulim ke gurun? =p menda-menda macam ni memang best.

brat: sebab x nak gemuk.auww..ahhaha..da kirim salam.

ubi: hang nk bom sapa? =p

yatre: ada..rm5 je. =)

embun:sungguh. =)

tourism: tq tq. =)

safie: sungguh. =)

yeyen: mana satu ni..ais ka panas? haha

faye:mmg mnarik. =}

alhariesz said...

perghhhh...mantap...

harga mesti tangkap koyak poket...

Nerzhul said...

tak cool tapi hot. abis kene operate tin tu.hahaha