Tuesday, May 15, 2012

Jangan Menilai Warna Kulit Punggung Berdasarkan Warna Kulit Leher

Setiap tahun,bila masuk bulan March,aku dah teruja lain macam.Masuk hujung bulan March,aku dah mula selongkar Youtube.Bulan 4,selalunya dah ada banyak koleksi.Disebabkan tahun ni,masa lapang aku tak banyak sangat sebab sibuk bukan main siang malam,bulan 5 baru aku terkial-kial mencari.

Benda yang aku cari,adalah Britain Got Talent.Kini dikenali pula Britain Got More Talent.Aku suka lihat bakat-bakat unik yang ada pada mereka.

Ada 4 video yang aku suka tengok setakat ini.

Video pertama.Pasal mamat yang kurang keyakinan diri.Baru masuk pentas,Simon dah pelece dah.Awesome.

Video kedua,bukan dari Britain Got More Talent.Aku terjumpa secara tidak sengaja.Memang awesome.

Video ketiga,dari tahun 2011,tapi aku masih tengok sampai sekarang sebab aku suka nyanyian versi beliau.





Video terakhir ni,adalah video paling aku suka.Malas cakap banyak.Dah siap jadi ringtone.Sangat menangkan bila dengar di kala angin petang yang sayu.Nak dengar nyanyian dari penyanyi asalnya,klik pada link ni: Paul Weller.Aku lagi suka nyanyian mamat dalam Britain Got Talent ni berbanding nyanyian asal.

Peh.

0 comments: