Wednesday, November 30, 2011

Setelah Hampir Setahun

Selamat Tinggal Maktab Ilmu Bahasa Antarabangsa.

Lepas ni,takda lagi:

1.Keluar rumah seawal jam 6.45 pagi.
2.Lambai-lambai pak guard yang dah kenal muka.
3.Pekena otak-otak sedap dekat simpang masuk maktab.
4.Tumpang bersesak-sesak di atas Jalan Klang Lama pagi dan petang.
5.Digoda awek-awek yang berjalan ke kelas pagi-pagi.
6.Digoda awek-awek yang berjalan ke kelas pagi-pagi.
7.Digoda awek-awek yang berjalan ke kelas pagi-pagi.
8.Digoda awek-awek yang berjalan ke kelas pagi-pagi.
9.Digoda awek-awek yang berjalan ke kelas pagi-pagi.
10.Digoda awek-awek yang berjalan ke kelas pagi-pagi.


Babai Maktab Ilmu Bahasa Antarabangsa. =)





7 comments:

naiba said...

kenape no 5 sampai 10 tu same?
nk tunjuk ramai awek goda ko ye...huhuhuhu...

Unknown said...

kene goda ke ko yg tergoda ni..hahaha

Cik Puan Kocik said...

waaa hari2 digoda.....bahaya tu

Anonymous said...

weh, kuriyes nak kenal bini hang. aku pun kat situ la.

yg benar,
ex ipba

iNa aWiE said...

hamboi...awek yang goda hang naaa...bijak3!!!

StingRay said...

naiba: hahahahahaha...=p

pjah: digoda.sila terima dengan tabah.=p

cik: =p =p =p =p hensem lah katakan. =p

anon: bini aku takda kawan nama anon.sapa ni? =p

ina: hahaa...tau takpa.=p

Anonymous said...

ah!tipu!tak percaya! bai!