Thursday, November 24, 2011

Come As You Are


Diakui,Nirvana punya versi memang A.

Tapi,untuk versi Yuna ni,aku boleh terima.Rasa sedap dia tu,ada lagi.Tambah-tambah,bila tengah drive,dengar lagu ni.Sedap.Kepada Yuna,bab hang punya anugerah yang dibatalkan tu,hang steady ja noh.

Deme kat AIM memang suka buat kerja main-main macam tu.Kesilapan yang sangat bodoh bagi aku.Hello,anugerah tu bukan anugerah matapelajaran terbaik peringkat tadika ok? Kome buat keputusan tahap tinggi.Kurangkan sikit mamai tu.

Malu sungguh.

Dan..sebenarnya...lagu penakut tu pun,aku suka.Sebab,bila aku dengar lagu tu,ia dengan mudah berjaya membawa aku hanyut jauh ke dalam maksud liriknya.Disertai pula dengan muzik,melodi ,lenggok dan cara nyanyiannya sekali.Mengena!

Oh.Dah jadi macam majalah hiburan lah pulak.

Auw auw auw...








Jamil....stop it please.


2 comments:

anakcikbob said...

jamilnara.com bakal keluar nampaknya. kahkah

StingRay said...

jamilnara? demmit.Terkemut aku dengar nama cadangan tu.haha