Wednesday, June 8, 2011

Amarah.

Aku memang dah letih berfikir.Aku masih tak faham-faham.Kategori jenis apakah orang yang gemaaaarrrrr sangat pandu kereta dengan perlahan di lorong kanan.Tengah sedap aku pandu PS dengan kelajuan malar,bukan main sedap,tup-tup ada badigol terhegeh-hegeh di depan.Kamonnn...lorong 3 lane,boleh dia tibai 60km/j di laluan paling kanan tanpa rasa bersalah.Kereta lain,berderet kat belakang dia.Orang dah bagi lampu,buat bodoh.Bagi hon,tarik muka ketat.Nak kata apa kat golongan macam ni?

Bengap? Bingai? Bodoh? Bebal?









Barua mungkin sesuai.Catchy sikit bunyinya.


10 comments:

zonaku said...

bertabahlah menghadapai manusia yang sekadar mampu beli kereta tapi kurang berkemampuan mempelajari adab sopan dan tatasusila memandu...............




lagi pula.. otaknya tertinggal di rumah ......

Firol said...

tu bersiar-siar

Nerzhul said...

bongok.

W. Hidney said...

bahalul

silantra_gurlz said...

baqhal....

zulkoa said...

babi!..eh eh,, terkasar plak!.. teremosi..

Unknown said...

sabar, haha

-HanaMichi- said...

gua belia benci pemandu bengong bajet laju tapi lembab dilorong kanan...killkill diedie!!

mcm nak cari rumah sewa bawak pelan mcm tu..

eh..ade rumah sewa kat tapi hiway ke?

miloaiskurangmanis said...

memang sakit jiwa kalo jumpa driver yg camni...
bleh plak buat muka cam hapa jer bila kena hon!

badigol sood betul lah!

StingRay said...

zonaku: sungguh.=p

firol: haahha..ye la kot.

ner: =p

hid: wah.meriah.=p

sil: haha

ubi: ubi dengan babi dekat2 je bunyi dia.haha

khai: sabaqqq..=p

hana: ada je.tapi jauh sikit la.haha

milo: nak sondol je rasa kan? haha